درب طرح چوب زیبا با کیفیت در کرج

یراق درب دوجداره

درب طرح چوب زیبا با کیفیت در کرج: در گذشته برای ساخت درب و پتنجره ها به دلیلی سبکی و زیبایی از چوب استفاده میکردند. چوب در برابر آب و هوا نسبت به آهن و آلومینیوم مقاومت کمتری دارد و خیلی زود کارایی خود را از دست می دهد. اما امروزه در کرج به وسیله لمینت می توان درب های از جنس upvc با کیفیت با طرح چوب طراحی کرد و به مرحله ساخت رساند. درب های دو جداره زیبا هرگونه مشکلی که ممکن بود در درب های چوبی ایجاد شود را رفع کرده است.

درب طرح چوب زیبا با کیفیت در کرج

از ویژگی های درب دو جداره طرح چوب می توان زیبایی منحصر به فرد، بی نیاز از رنگ، قابل شستشوی آسان بودن آن، نصب و تعویض آسان این نوع درب ها و … را می توان نام برد. درب چوبی در برابر نور خورشید متورم و ازهم باز می شود و بر اثر باران به سرعت آسیب می بیند و شکل ظاهری خود را از دست می دهد. ولی در درب دو جداره با کیفیت این مشکلات وجود ندارد . بنابراین شما می توانید درب هایی زیبا به شکل چوب اما از جنس یو پی وی سی داشته باشید. که به مرور زمان بر اثرتغییرات آب و هوایی و مشکلات طبیعی دیگر شکل ظاهری خود را از دست ندهد وهمچنین هزینه کمتری را هم در بر دارد که این امر به وسیله استفاده تکنولوژی لمینت در upvc امکان پذیر شده است.

درب یو پی وی سی
درب یو پی وی سی

درب طرح چوب زیبا با کیفیت

قیمت درب های چوبی با توجه به اینکه چوب مورد استفاده از آن خاص بوده و و از چوب های معمول استفاده نمیشود, معممولا از درب های دو جداره یو پی وی سی و آلومینیومی گرانتر است ؛ چرا که این نوع چوب که معمولا از درختان کاج ، گردو ؛ گیلاس و ‌.. میباشند عمدتا وارداتی بوده و از کشور هایی نظیر آلمان ، کانادا و … وارد میشود. که این خود باعث افزایش قیمت میگردد ، خدمات دیگر نظیر شکل درب ، رنگ مورد استفاده ، شیشه و یراق آلات و کیفیت و زیبا بودن آن نیز به نوبه خود در قیمت این نوع درب دخیل میباشند.

از انواع درب های یو پی وی سی دوجداره طرح چوب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درب تاشو دوجداره چوبی
  • درب آکاردئونی دوجداره چوبی
  • درب لولایی دوجداره چوبی
  • درب فولکس واگنی دوجداره چوبی
  • درب فرانسوی دوجداره چوبی