درب طرح طاووس زیبا با کیفیت کرج

شیشه دوجداره طرح دار

درب طرح طاووس زیبا با کیفیت کرج :چه چیز جذابتر و زیبا تر از این که شما علاوه بر کیفیت و طراحی فرم پدرب دوجداره دلخواه خود بر طبق اصول ایمنی و صرفه جویی انرژی ، امکان انتخاب رنگ و طرح درب را با نمای خود تطبیق دهید و ما قادر خواهیم بود این امکان را برای شما فراهم نمائیم. وجود هر طرح و نقش و نگاری مثل طرح طاووس  روی شیشه  درب به طبع موجب زیباتر شدن شیشه و تحت تاثیر قرار گرفتن افرادی که شیشه را مشاهده می کنند می شود.

درب طرح طاووس زیبا با کیفیت کرج

شیشه سکوریت درب طرح دار

در این روش هر طرحی زیبا که مد نظر شماست روی شیشه درب دوجداره به صورت سندبلاست اعمال می شود ، در فرآیند سندبلاست سطح شیشه تراشیده شده و به شکل مات درآورده می شود به طوری که تراشیدن شیشه به گونه ای نخواهد بود که به طور عمیق شیشه کنده کاری بشود بلکه با دستگاه طبق طرح مورد نظر شیشه تراشیده خواهد شد .

شیشه سکوریت درب دوجداره طرح طاووس نوعی دیگر از روش سندبلاست محسوب می شود. به طوری که مانند شیشه سندبلاست نمی توان طرح خاصی را روی شیشه اعمال کرد بلکه شیشه به صورت یکدست مات خواهد شد .

امروزه در بسیاری از اداره های دولتی و شرکت های خصوصی لوگوی شرکت روی شیشه به صورت سندبلاست اعمال می شود و به نوعی جنبه ی تبلیغاتی هم خواهد گرفت ، برای اینکار ابتدا قالب لوگو در کارگاه توسط تیم فنی تولید می شود سپس قالب ساخته شده روی شیشه قرار داده می شود و در نهایت توسط دستگاه سندبلاست طرح روی شیشه اعمال خواهد شد .

درب طرح طاووس زیبا با کیفیت

انواع شیشه سکوریت طرح دار

شیشه سکوریت سندبلاست طرح دار

شیشه سکوریت راه مات

شیشه سکوریت چاپی طرح دار

شیشه سکوریت سه بعدی

شیشه سکوریت حکاکی شده

شیشه سکوریت استین گلاس

طرح و مدل درب و مدل پنجره دوجداره یو پی وی سی
طرح و مدل درب و مدل پنجره دوجداره یو پی وی سی

شیشه سکوریت طرح دار حکاکی شده

لازم به ذکر است که پنجره ماندگار با بهره گیری از دستگاه ENGRAVING قادر به اعمال طرح طاووس روی شیشه نشکن به صورت حکاکی هم می باشد در این روش طرح روی شیشه به صورت عمیق تراشیده می شود اما نه به طور مات بلکه کاملا شفاف ، روش Engraving در گذشته هم روی ظروف شیشه ای اعمال می شد اما با رویکار آمدن دستگاه حکاکی در واقع روی شیشه های با ابعاد بزرگ هم می توان حکاکی را اعمال کرد .

شیشه سکوریت درب طرح دار چاپی 

پرطرفدارترین نوع شیشه سکوریت درب طرح دار که به صورت رنگی طرح مورد نظر روی شیشه اعمال می شود و به نوعی نقاشی روی شیشه صورت می گیرد ، شیشه های چاپی یا اسپندرال برای اولین بار در کشور آلمان و ایتالیا تولید شد که به دلیل استقبال بسیار زیاد طراحان دکوراسیون داخلی خیلی زود در کشورهای دیگر هم رواج پیدا کرد .