قیمت نصب پنجره دوجداره سرتاسری مخصوص کرج

نصب پنجره دوجداره

قیمت نصب پنجره دوجداره سرتاسری مخصوص کرج : گروه تولیدی پنجره ماندگار تولید کننده انواع سیستم درب و پنجره دوجداره یا سه جداره با پروفیل یو پی وی سی برابر با استانداردهای روز دنیا را تولید می کند،همچنین شما میتوانید نصب انواع توری و درب و پنجره دوجداره خود را به پنجره ماندگار بسپارید. هدف اصلی این مجموعه افزایش کیفیت و کاهش هزینه ها برای مشتریان بیشتر و رضایتمند تر است .تمام تلاش و کوشش تیم مدیریت و پرسنل در راستای کسب رضایت مشتریان و انجام صادقانه تعهدات می باشد. نحوه نصب پنجره دوجداره upvc به ترتیب زیر می باشد.

قیمت نصب پنجره دوجداره سرتاسری مخصوص کرج

پس از اندازه گیری و تولید درب و پنجره دوجداره مورد سفارش مشتری, به محل نصب،نصاب به محل اعزام می گردد.

برای نصب پنجره های دوجداره ابتدا تقسیماتی که در پنجره های قدیمی هستند را برش داده سپس داخل پنجره دوجداره یو پی وی سی  در قسمت فریم آن را سوراخی به نام سوراخ نصب زده سپس آن را روی فریم باقی مانده از پنجره آهنی یا آلومینیومی قدیم قرار می دهیم.پس از آن پیچ مخصوصی به نام پیچ سرمته را درون سوراخ نصب قرار داده و توسط پیچ کن برقی پنجره را به فریم متصل می کنیم.

پس از پیچ کردن پنجره یو پی وی سی درزی که بین پنجره upvc سرتاسری  وفریم قدیمی مانده است از داخل و بیرون را توسط چسبی به نام سیلیکون ماستیک درزبندی می نماییم.حالا وقت نصب شیشه دوجداره رسیده است داخل پنجره دوجداره upvc فضایی دارد که باید در آن قطعه های پلاستیکی به نام زیر شیشه های(تاکوز) قرار دارد. سپس شیشه را روی آن قرار می دهیم این زیر شیشه ای در قسمت ثابت برای جلوگیری از شکست شیشه در هنگام گذاشتن شیشه در پنجره دوجداره قرار می گیرد.

اما در قسمت لنگه بازشو این تکه پلاستیکی برای رگلاژ لنگه و بالا ماندن لنگه پنجره استفاده می شود،زیرا شیشه دوجداره سنگین بوده و باعث می شود سر لنگه پنجره upvc  به پایین خم شود. پس از نصب یراق آلات رگلاژ می شود و تست نهایی برای درست کار کردن یراق و آببندی کامل پنجره انجام می شود.

در ساختمان های نوساز فریم مخصوص آهنی با قوطی آهن ۶۰*۴۰ و یا ۶۰*۳۰ داخل دیوار کار گذاشته می شود که نصاب داخل آن را با متر لیزری اندازه گیری می نماید. ساختمان نوساز دیگر نیاز به برشکاری ندارد اما بقیه مراحل نصب با پنجره های تعویض قدیمی یکسان است.

نصب پنجره دوجداره
نصب پنجره دوجداره

قیمت نصب پنجره دوجداره سرتاسری

بهترین زمان جهت نصب در و پنجره های دوجداره سرتاسری در ساختمان های نوساز هنگامی است که عمده عملیات ساختمان به پایان رسیده است.

به طور کلی در طول مراحل نصب عملیات زیر باید انجام پذیرد :

۱_ تراز کردن پنجره های دوجداره در سه محور X,Y,Z

۲_تقسیم کردن فاصله بادخور پنجره ها یو پی وی سی از هر چهار طرف

۳_پیچ کردن پنجره ها به جداره ها و فریم انتظار

۴_عایق کردن و درزگیری پنجره ها با فوم و سیلیکون

۵_نصب شیشه برای رگلاژ کردن پنجره ها به نحوی که پنجره ها به راحتی باز و بسته شوند.

۶_نصب دستگیره ها و کاورها و پوشش های مربوط به لولا و…