سایت پنجره ویستابست دو سه جداره کرج

پنجره ویستابست دو سه جداره با کیفیت به شکلی طراحی و تولید می شود که از نفوذ هوا جلوگیری نموده و در شرایط گرم آب و هوایی،جذب گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش دهد. کاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترین عوامل در داشتن خانه هایی با بازده انرژی مناسب هستند. نصب پنجره ویستابست دو سه جداره ای که از کیفیت مناسب برخوردار باشند ، این گونه خانه ها باعث جلوگیری از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم میشوند.

سایت پنجره ویستابست دو سه جداره کرج

بیشتر تلفات حرارتی ساختمان از طریق پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل پنجره های نامناسب می توانند هزینه سوخت را بسیار بالا ببرند.استفاده از پنجره ویستابست دو سه جداره باکیفیت ، روش ساده ای برای کاهش هزینه های انرژی و در نتیجه کاهش گازهای گلخانه ای است.علاوه بر ان میزان صوت را تا ۷۵ دسیبل کاهش داده و همچنین عایق ۱۰۰ درصد در برابر نفوذ هرگونه گردو خاک و حتی بو های نامطبوع از محیط بیرون به داخل خانه میشود.گروه صنعتی ماندگار با تیکه بر مونتاژ کاران حرفه ای و اموزش دیده و همچنین بهرگیری از نصاب های مجرب و دوره دیده سعیبرآن دارد تا خدمات گسترده خود را به همشهریان عزیز در سطح استان البرز_کرج و حومه ارائه نماید.

تفاوت پنجره دوجداره وسه جداره
تفاوت پنجره دوجداره وسه جداره

فعالیت این گروه در زمینه تولید و نصب پنجره ویستابست دو سه جداره باکیفیت یکی از مزیت های مهم درب و پنجره ویستابست دو سه جداره upvc امکان نصب بر روی ساختمان هایی با درب و پنجره های قدیمی میباشد گروه صنعتی ماندگار از سالها قبل اقدام به تعویض پنجره های قدیمی بدون هیچ گونه تخریبی در نما و داخل ساختمان کرده است.در این روش ابتدا گروه کارشناسی شرکت جهت بازدید و اندازه گیری به محل مورد نظر اعزام می شوند.

مزایای پنجره ویستابست دو سه جداره

بالاترین عایق حرارتی و بیشترین صرفه جوئی در مصرف انرژی
بالاترین عایق صوتی و موثرترین نوع پنجره در کاهش آلودگی صوتی و ایجاد محیط آرام برای کار و زندگی
کاهش تابش سرد
مقاوم در برابر نیروی باد، باران و طوفان های شدید
آب بندی کامل وعدم نفوذ آب بداخل در هنگام بارندگی های شدید
درزبندی کامل و جلوگیری از ورود گرد و غبار و هوای گرم یا سرد

پس از اندازه گیری ، انواع شیشه ، انواع بازشو، با کارفرما هماهنگ و یادداشت می شود. در کوتاه ترین زمان ممکن نقشه های اولیه و حدود قیمت برای کارفرما ارسال می شود.پس از عقد قرارداد و ساخت پنجره های  دو سه جداره ، نیرو های مجرب شرکت به محل اعزام می شوند و کار نصب درب و پنجره را انجام میدهند.