انواع توری پنجره وین تک کشویی کرج

پنجره دوجداره توری دار کرج

توری کشویی وین تک از جنس خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گرد و غبار می باشد. نوع توری وینتک می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است.ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،و همچنین مانع از ورود نور به داخل نمیشود. قاب توری های پنجره کشویی با پروفیل وین تک ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد. که هماهنگ با رنگ پنجره ها و دکوراسیون منزل رنگ می شوند.

انواع توری وین تک کشویی کرج

شرايط جوی و آب و هوایی تأثيري بر انواع توری های دوجداره وینتک ساخته شده از يو پي وي سي ندارد و اين انواع توری ها مي توانند ساليان زیادی بدون تغيير شكل يا هر گونه ايرادي بدون احتیاج به نگهداري خاصي به كار خود ادامه دهند. همچنين اين نوع از توری ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمايش هاي بسياري در اين زمينه بر روي آنها انجام شده است كه نشان مي دهد که توری وین تک يو پي وي سي در آتش سوزي، دافع آتش خواهد بود. شما میتوانید برای خرید این توری، از نمایندگی پنجره وین تک در کرج یعنی مجموعه دلوین خریداری کنید.

به دليل اينكه هادي حرارت نيست ماده اي مناسب براي كاهش مصرف انرژي به شمار مي رود. در برابر آلودگي صوتي نيز انواع توری های توليد شده از يو پي وي سي وینتک عايق هاي بسيار مناسبي هستند. همچنين اين محصولات از ايمني بالايي برخوردارند. زيرا مكانيزم قفل و يراق آنها بسيار كارآمد است؛ تخريب قفل و شكستن قاب براي ورود به ساختمان كار چندان آساني نيست.در کارخانه جات صنعتی وین تک کشویی در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.

توری پنجره
توری پنجره

در شرکت دلوین، انواع توری درب و پنجره در کرج طی مراحل بسته بندی، لیبل هایی بر روی یسته های پروفیل چاپ میگردد که شامل ثبت بارکد به انضمام اطلاعات کالا، کد کالا، زمان و تاریخ تولید و نام مسئول کنترل کیفی در زمان تولید میباشد که گزارشات کیفی دریافتی در دوره های زمانی مختلف، قابل بررسی و پیگیری خواهد بود.

مزایای انواع توری وین تک کشویی کرج

توانایی ساخت در ابعاد گوناگون
قابل شستشو
توانایی دید محیط خارج تا ۹۰%
ضد زنگ
ضد اشتعال
ثبات بالا
توانایی نصب آسان
پایدار در برابر شرایط آب و هوایی
پایدار در برابر اشعه ماوراء بنفش
دور کننده گرد و غبار و عایق ورود گرد و غبار از بیرون به داخل

در فصول گرم سال نیاز است جهت تهویه هوا درب و پنجره ها باز کنیم اما همواره عواملی همچون ورود گرد و خاک و حشرات، علت بزرگی میشود که برخی افراد این کار را لنجام ندهند. توری های پنجره وین تک از جمله محصولاتی هستند که برای افزایش آسایش مشتریان به آن ها عرضه می گردد.توری ضد حشرات قابل نصب بر روی پنجره های کشویی وینتک دارای قابلیت های منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد.