تعویض پنجره ویستابست upvc در کرج

درب پنجره دوجداره ویستابست

پنجره ویستابست یو پی وی سی دارای ویژگی های بیشماری هستند که این ویژگی ها سبب شده است که فروش پنجره دوجداره ویستابست نسبت به سایر پنجره های دیگر مورد استقبال بیشتری قرار گیرد و بازار فروش این مدل از پنجره ها با این برند معروف و با کیفیت افزایش یابد.در حال حاضر مزیت های درب و پنجره های upvc ویستابست بر همه ی مردم آشکار شده است و همچنین شما عزیزان میتوانید برای بهره مندی از این مزیت ها اقدام به تعویض پنجره قدیمی خود با پنجره ویستابست upvc نمایید.

تعویض پنجره ویستابست upvc در کرج

شرکت پنجره ماندگار به عنوان تنها نماینده رسمی ویستابست در البرز میباشد که با استفاده از به روزترین تکنولوژی دنیا یکی از مرغوب ترین با کیفیت ترین پنجره upvc ویستابست در کرج و دیگری شهرهای کشور را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.همینطور استفاده از گالوانیزه های یک تکه مناسب با ضخامت های لازم و استاندارد و به صورت کیپ داخل پنجره در کنار انتخاب برترین برند پنجره upvc بسیار مهم و حیاتی است. موارد بیان شده در انتخاب پنجره مناسب جهت ساخت پنجره های دوجداره upvc ویستابست بسیار مهم بوده که نبود هرکدام باعث می گردد محصول نهایی از حالت اصلی خود خارج شده و باعث عدم وکیوم پنجره ها شود. پنجره های ویستابست upvc بعنوان یکی از بهترین برند های تولیدی در ایران مطرح می باشد که بهترین متریال برای ساخت درب و پنجره میباشد.

پروفیل ویستابست
پروفیل ویستابست

در پنجره های upvc ویستابست از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر محصولات دیگر از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و ۲۰ میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پنجره ای به نام ویستابست با وزن بالا ، گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن پنجره میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد.

تعویض پنجره ویستابست upvc در کرج

در این روش تعویض ابتدا گروه کارشناسی شرکت جهت بازدید و اندازه گیری به منزل شما اعزام می شوند. بعد از اندازه گیری نمونه ، انواع شیشه ، انواع بازشو ، انواع یراق آلات و نحوه کار هرکدام و انواع رنگ های پروفیل با کارفرما هماهنگ و یادداشت می شود. در کوتاه ترین زمان نقشه های اولیه و حدود قیمت پنجره ویستابست upvc توسط نرم افزار برای کارفرما ارسال می شود.پس از عقد قرارداد و تولید و حمل از کارخانه ، تیم حرفه ای مجرب شرکت به محل اعزام می شوند.

سپس پنجره های قدیمی منزل شما از محل کلاف اصلی بریده می شوند. چنانچه کلاف قدیمی از استقامت مناسبی برخوردار نباشد، تقویت خواهد شد. پس از خارج نمودن تمام قطعات داخلی پنجره کلاف اصلی پروفیل پنجره upvc با طرح مورد نظر کارفرما در محل کلاف آهنی محکم می شود. سپس سایر درب ها و پنجره ویستابست در محل خود نصب می شوند.پروژه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های ویستابست upvc در یک پروژه بازسازی در مقایسه با بخش های دیگر، ساده ترین قسمت پروژه می باشد زیرا هیچ گونه تخریب ، آهن کشی ، کچ کاری ، بنایی و … را نمی طلبد.