قیمت پنجره دوجداره ویستابست شیشه دکوراتیو کرج

شیشه های دوجداره دکوراتیو در کرج

از مزیت های بسیار جالب و مهم که پنجره های دوجداره ویستابست با شیشه های دکوراتیو دارند این است که می توان طرح مورد دلخواه را در بین شیشه های دوجداره ویستابست قرار داد بدون اینکه نگران آن باشیم که شیشه دکوراتیو داخل آن کثیف و گرد و غبار بگیرد. بنابراین می توان طرح و نقش مورد نظر و دلخواه را به شرکت و کارخانه ی تولید آن سفارش داد تا آن را ما بین شیشه های دوجداره ویستابست قرار دهند. این کار باعث شده است تا معماران ایده های بهتر و بیشتری را به وجود بیاورند و در اختیار مصرف کنندگان این گونه پنجره ها قرار دهند.

قیمت پنجره دوجداره ویستابست شیشه دکوراتیو کرج

استفاده از پنجره دوجداره ویستابست شيشه دکوراتیو در نماي ساختمان و دكوراسيون داخلي در چند سال اخير بسيار مورد توجه طراحان و معماران قرارگرفته است. زيبائي و طرح های متنوع ، وزن سبك ، تنوع ، نصب آسان و امكان ايجاد طرح هاي خاص و بديع، تقاضا براي استفاده از شيشه هاي دكوراتيو را افزايش چشمگير داده است.

پروفیل ویستابست
پروفیل ویستابست

شیشه دکوراتیو مجموعه متنوعي از شيشه هاي تزئيني است كه در انواع طرحها و رنگها با روش هاي مختلف توليد مي شوند. از اين نوع شيشه در قسمتهاي مختلف ساختمان مي توان استفاده نمود.

شیشه دکوراتیو

انواع پنجره دوجداره ویستابست با شیشه دکوراتیو:

شيشه هاي جورجين بار

شيشه هاي طرح شكسته

شيشه هاي چاپدار

شيشه هاي مات

شيشه هاي رنگی لاکوبل و متلاک

شيشه هاي سند بلاست

شيشه هاي لمينيت رنگي

شيشه هاي فوتو لمينيت

قیمت پنجره دوجداره ویستابست شیشه دکوراتیو کرج

بهترين شيشه دکوراتیو در پنجره دوجداره ویستابست ، با توجه به نوع كاربري، كمترين عبور اشعه ماورا بنفش، بيشترين عبور نور مرئي و كمترين عبور اشعه مادون قرمز را بايد دارا باشد. شرکت پنجره ماندگار در کرج همواره کیفیت شیشه های استفاده شده در پنجره های دوجداره خود را تضمین می نماید.پروفیل پنجره دوجداره دارای برندهای متفاوتی است که با توجه به میزان کیفیت، و بنام بودن کارخانه تولید کننده آن همچون پنجره دوجداره ویستابست همراه شیشه دکوراتیو قیمت های مختلفی را شامل می شود. در قیمت پنجره دوجداره ویستابست شیشه دکوراتیو باید مدنظر داشته باشید که نوع پروفیل مصرفی مورد تایید سازمان استاندارد کشور و همچنین دارای گواهینامه های بین المللی لازم باشد.