خرید در و پنجره دست دوم upvc در کرج

پنجره دوجداره upvc کشویی

خرید در و پنجره دست دوم upvc در کرج: امروزه در ساخت درب و پنجره دوجداره دست دوم از مواد گوناگون استفاده می شود از جمله آلومینیوم، شیشه، ، UPVC، فایبرگلاس، PVC و … که هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود را می باشند. با گسترش جمعیت و رشد زندگی شهری ، میزان سر و صدا و آلودگی صوتی در شهرها افزایش یافته و همواره ساکنین این شهرها به دنبال راهی برای کاهش ورود سر و صدا و علاوه بر آن کاهش هزینه های انرژی در ساختمان می باشند.

خرید در و پنجره دست دوم upvc در کرج

در و پنجره هایی که با پروفیل UPVC ساخته می شوند برخلاف وزن سبک خود از مقاومت بالایی برخوردار هستند و قدرت مکانیکی خوب از ویژگی های منحصر بفرد آنها محسوب می شود.

سهولت نصب

سبک بودن وزن UPVC نصب درب و پنجره را آسان کرده و دیگر هیچ نگرانی در مورد سنگین بودن وزن درب و پنجره و مشکلات مربوط به حمل آنها وجود ندارد.

شستشوی آسان

در و پنجره های upvc به نحوی ساخته می شوند که می توان به تمام قسمت های آنها دسترسی داشت و آنها را تمیز نمود. به همین دلیل تمیز نمودن آنها کار راحتی است و با محلول آب و صابون سریعاً تمیز می شوند.

پنجره دوجداره کلنگی
پنجره دوجداره کلنگی

دوستدار طبیعت

UPVC ماده ای قابل بازیافت است که به چرخه طبیعت باز می گردد. درب و پنجره های یو پی وی سی غیر قابل استفاده را می توان مجدداً به چرخه تولید باز گرداند و برای ساخت محصولات دیگر از آنها استفاده نمود.

 

مقاومت در برابر مواد اسیدی و بازی

در و پنجره هایی که از UPVC ساخته می شوند مقاومت بالایی در برابر شرایط متغیر جوی، باران های اسیدی، رطوبت، حرارت و سرما از خود نشان می دهند. اگر آنها در محیط اسیدی و بازی قرار گیرند دچار خوردگی نخواهند شد.

درزبندی مناسب

درب و پنجره دو جداره عایق مناسبی در مقابل صوت، نور خورشید و حرارت می باشند. پروفیل هایی که در این نوع پنجره ها به کار می روند مقاومت بالایی دارند و گاز نئونی که به لایه های میانی درب ها تزریق می شود آنها را به عایق صوتی مناسب تبدیل نموده است. درب و پنجره دو جداره راهی برای ورود هوا به داخل ساختمان ندارند و از درزبندی مناسبی برخوردار هستند.

خرید در و پنجره دست دوم upvc

خاصیت آنتی باکتریال

رشد باکتری و قارچ در در و پنجره upvc بسیار محدود است، از این رو از آنها می توان در مکان های بهداشتی مانند بیمارستان ها و آزمایشکاه ها استفاده نمود.

تنوع شکل و رنگ

این نوع درو پنجره دست دوم را می توان در ساختمان های متفاوت با معماری گوناگون نصب کرد. انعطاف پذیری پروفیل های UPVC بالا است و طبق سلیقه مشتری به صورت سفید یا رنگی ساخته می شوند. پروفیل ها دارای رنگ و جلا هستند و نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارند.

دوام و طول عمر بالا

یو پی وی سی مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد و تغییر رنگ نمی دهد. علاوه بر آن در شرایط مختلف جوی دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شود، به همین دلیل طول عمر درب و پنجره دو جداره UPVC نسبت به سایر درب و پنجره ها بالاتر می باشد و با خیالی آسوده می توان آنها را در ساختمان های نوساز نصب نمود و یا برای تعویض درب و پنجره های قدیمی از آنها استفاده کرد.