خرید درب پنجره یو پی وی سی ارزان کرج

پنجره دوجداره ثابت

خرید درب پنجره یو پی وی سی ارزان کرج:یکی از مهم ترین عوامل در درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره ، نصب صحیح و علمی درب و پنجره یو پی وی سی می باشد؛ چرا که در صورت عدم نصب صحیح درب و پنجره یو پی وی سی، مشکلات بسیار زیادی برای ساکنین ساختمان از جمله عبور گرد و غبار، آب باران، عبور صدا، عبور سرما و گرما، لرزش درب و پنجره یو پی وی سی و همچنین عدم باز و بسته شدن درست درب و پنجره یو پی وی سی و بطور کلی سلب آسایش ساکنین را به همراه خواهد داشت. لذا با عنایت به موارد فوق الذکر، پیشنهاد میگردد جهت آسایش بیشتر خود در خصوص تعویض درب و درب و پنجره یو پی وی سی منازل، حداکثر دقت را لحاظ فرمایید.

خرید درب پنجره یو پی وی سی ارزان کرج

در خرید درب و پنجره یو پی وی سی UPVC سی می بایست به ۵ نکته کلی توجه نمود

۱- پروفیل یو پی وی سی با کیفیت و گالوانیزه مربوطه

۲- یراق آلات مرغوب و همگون با پروفیل

۳- نحوه تولید درب و درب و پنجره یو پی وی سی ( مونتاژ )

۴- شیشه های دوجداره با کیفیت فنی تعریف شده

۵- نحوه نصب درب و پنجره یو پی وی سی توسط گروه نصب متخصص و دوره دیده

۱- پروفیل یو پی وی سی و گالوانیزه

پروفیل با کیفیت در خرید درب و پنجره یو پی وی سی UPVC بسیار با اهمیت میباشد و می بایست مشخصات ذیل را دارا باشد:

الف- وزن متناسب با متر طول ( به اصطلاح دارای گوشت مناسب باشد) و در عین حال استحکام بالا.

ب- دارای سطح شفاف و زیبایی ظاهری بالا و مطابق با استانداردهای منطقه نصب ( شرایط آب و هوایی )

ج- نوارهای آب بندی ( گسگت ) با کیفیت فوق العاده جهت آب بند نمودن.

د- دارا بودن قطعات کمکی اختصاصی برای پروفیل مذکور.

ه- از همه مهم تر بعلت اینکه درب و پنجره یو پی وی سی بصورت دائم در معرض نور خورشید قرار دارد، پروفیل دچار تغییر رنگ نشود.

در خصوص گالوانیزه هم با توجه به اینکه درب و پنجره یو پی وی سی فشارهای استاتیکی بالایی را متحمل شده و همچنین در مقابل و مجاورت باد قرار دارد، می بایست از گالوانیزه های اختصاصی و دارای مشخصات فنی در درب و پنجره یو پی وی سی های یو پی وی سی استفاده شود. بعبارت دیگر گالوانیزه در درب و پنجره یو پی وی سی های یو پی وی سی ۴ وظیفه ذیل را بر عهده دارد:

۱ – جلوگیری از انبساط طولی پروفیل یو پی وی سی بر اثر تابش نور خورشید.

۲- تحمل وزن هایی که توسط خود درب و پنجره یو پی وی سی از قبیل وزن شیشه، یراق آلات و پروفیل یو پی وی سی وارد می شود.

۳-تحمل فشارهایی که از طریق باد خارج از ساختمان بر درب و پنجره یو پی وی سی وارد می شود. ( با توجه به جغرافیای مناطق، متفاوت می باشد.)

۴ – تحمل فشارهایی که جهت تمیز کردن و یا در اثر برخورد افراد با درب و پنجره یو پی وی سی ایجاد می شود.

پنجره دوجداره کلنگی
پنجره دوجداره کلنگی

خرید درب پنجره یو پی وی سی

 نحوه تولید درب و پنجره یو پی وی سی های یو پی وی سی ( مونتاژ )

۱-۳ توان فنی تولید کننده: تولید کننده می بایست دوره های آموزشی تولید درب و درب و پنجره یو پی وی سی های دوجداره یو پی وی سی را سپری کرده و دارای گواهی نامه مونتاژ درب و درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره ( حتی الامکان تحت لیسانس شرکت های آلمانی ) باشد.

۲-۳ توان مالی اجرای پروژه: که این موضوع از طریق بازدید از کارگاه یا کارخانه تولید کننده قابل ارزیابی می باشد.

۳-۳ نکته مهم دیگر در پروسه تولید درب و پنجره یو پی وی سی یو پی وی سی، کیفیت جوش درب و پنجره یو پی وی سی می باشد که در گوشه ها قابل مشاهده است. که این موضوع از طریق دستگاه تست کرنر در کارخانه تولید کننده درب و درب و پنجره یو پی وی سی قابل اندازه گیری بوده و می بایست مورد آزمایش قرار بگیرد.

شیشه های دو جداره مرغوب

در تولید شیشه های دوجداره می بایست از مواد اولیه مرغوب از قبیل جنس شیشه، اسپیسرها، چسب و رطوبت گیر استفاده شود و همچنین بین شیشه ها با گاز آرگون پر شده تا از بروز رطوبت درون شیشه ها جلوگیری نماید. نکته ای که می بایست در این خصوص توجه داشت این است که نبایستی قطر جداره های داخلی و خارجی با هم برابر باشند، زیرا این موضوع موجب جلوگیری از عبور صدا می شود. ( عایق صوتی شیشه ). ضمن اینکه شیشه ها در عین حال می بایست دارای مشخصات فنی از قبیل عدد میزان جلوگیری از هدر رفت انرژی نیز باشد ( U-v )