فروش لولا پنجره یو پی وی سی استاندارد کرج

یراق پنجره دوجداره

فروش لولا پنجره یو پی وی سی استاندارد کرج:یکی از مهمترین ،یراق پنجره یو پی وی سی می باشد. یراق و  لولا در پنجره استاندارد یو پی وی سی نقش اساسی را ایفا می کند، در واقع بعد از پروفیل upvc در پنجره دوجداره، لولا مهمترین وظیفه را ایفا می کند. یک تولیدکننده خوب باید بداند که براساس عرض و ارتفاع بازشوها و وزن لنگه های بازشو پنجره یو پی وی سی و نوع کاربری بازشو، چه نوع یراقی را انتخاب نماید تا پنجره upvc در طی زمان استفاده هیچگونه افتی در عملکرد بازشوهایش پیدا نکند. انتخاب یراق مناسب جهت پنجره upvc هنر تولیدکننده است که بسیار زیاد ارتباط مستقیم با تجربه تولیدکننده دارد.

فروش لولا پنجره یو پی وی سی استاندارد کرج

تحمل وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره پنجره یو پی وی سی:

یراق یک بازشو پنجره یو پی وی سی با توجه به عرض و ارتفاع بازشو مشخص می گردد. در واقع باید یراقی در نظر گرفته شود که وزن بازشو را بتواند در پنجره یو پی وی سی تحمل نماید. متأسفانه امروزه جهت پایین آوردن قیمت پنجره یو پی وی سی، یراق مناسب با عرض و ارتفاع بازشو را در نظر نمی گیرند و بازشو پنجره یو پی وی سی پس از مدت کوتاهی به علت وزن زیاد لنگه و شیشه دوجداره از محل لولاها شکسته می شود.

آب بندی کامل پنجره یو پی وی سی توسط یراق:

عملکرد یراق در هنگام بسته شدن بازشو پنجره یو پی وی سی همانند اهرمی است که بازشو پنجره را به لاستیک های EPDM می فشارد. هر چقدر یراق بتواند بازشو را در هنگام بستن پنجره یو پی وی سی بفشارد پنجره از آب بندی بهتری برخوردار است.

در واقع وظیفه یراق علاوه بر عملکرد باز و بسته کردن پنجره یو پی وی سی، وظیفه عایق کردن پنجره یو پی وی سی را بر عهده دارد به طوریکه وقتی در یک پنجره یو پی وی سی از یراق استاندارد و مناسب استفاده گردد، در هنگام بسته بودن بازشو یو پی وی سی، هیچگونه گرد و غبار و سوز و سرمایی از مابین بازشو و درزهای لولا عبور نخواهد کرد و پنجره یو پی وی سی کاملاً عایق است.

بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی ماندگار
بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی ماندگار

فروش لولا پنجره یو پی وی سی استاندارد

مقاومت بالای یراق در برابر زنگ زدگی و رطوبت:

اگر لولای مناسب و با کیفیت جهت پنجره یو پی وی سی انتخاب گردد در زمان های بارندگی و یا رطوبت زیاد و یا در مناطق سردسیری، گرمسیری و مرطوب، هیچگونه تأثیری در نوع آلیاژ لولا نخواهد داشت شرایط آب و هوایی منطقه، در نتیجه در عملکرد لولاها و یراق ها و دستگیره، در اینگونه مناطق هیچگونه اثر منفی نخواهیم دید. پس خیلی مهم است که جنس لولا ها و یراق آلات و دستگیره با توجه به شرایط استفاده پنجره یو پی وی سی انتخاب گردد.

وظیفه باز و بسته کردن پنجره یو پی وی سی:

ست کامل یراق شامل لولاها، دستگیره و اسپانیولت می باشد، مجموعه این ست وظیفه باز و بسته کردن لنگه بازشو پنجره یو پی وی سی را برعهده دارند، این مجموعه باید از برند مناسب و کیفیت خوب برخوردار باشند و متناسب با عرض و ارتفاع و وزن بازشو پنجره یو پی وی سی انتخاب شده باشد در غیر اینصورت باز و بسته شدن پنجره یو پی وی سی به سختی انجام خواهد شد.