خرید انواع پنجره دوجداره کمانی upvc در کرج

پنجره کمانی

خرید انواع پنجره دوجداره کمانی upvc در کرج:با خرید پنجره دوجداره کمانی می توانید ظاهری خاص و زیبا برای خانه خود بسازید. پنجره دوجداره upvc کمانی از افق دارای قوس می باشد و برخلاف پنجره خلیجی این قوس با انهنای کامل میسازد. حتی شیشه نصب شده بر روی این پنجره، شیشه از نوع خم می باشد.

خرید انواع پنجره دوجداره کمانی upvc در کرج

یکی از قشنگ ترین پنجره ها که امروزه کاربرد فراوانی دارد و در نمای بناها به کار می رود پنجره دوجداره کمانی است.این پنجره می تواند به حالت یک لنگه و چند لنگه ساخته شود. همانند پنجره دوجداره خلیجی مدل پنجره دوجداره کمانی نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند.

خرید پنجره دوجداره کمانی بستگی به طراحی و معماری بنا دارد. در بسیاری از بنا ها برخی از پنجره های نما مشکل خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. ایرادات گوناگونی را می توان با پروفیل یو پی وی سی ساخت که با مشاوره و محاسبه عملکرد و مستحکم پنجره می توان آنها را تولید کرد . پنجره ها غیر از عملکرد و قابلیت در نگهداری انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه بنا هستند. نمای قشنگ برای یک نما تا اندازه بالایی به مدل پنجره ها وابسته است. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های چند ضلعی و قوس دار و پنجره دوجداره کمانی است.

ساخت پروفیل یو پی وی سی

امروزه ساخت پروفیل یو پی وی سی در سایزهای گوناگون امکان شده است. همچنین ماشین آلات خاصی برای ساخت خم بر روی لنگه های درب و پنجره چند ضلعی و کلاف ساخته شده اند.انعطاف پذیری در طراحی پنجره های دوجداره upvc با اشکال خاص فقط به مشکل هندسی مربع و مستطیل ختم نمی شود. پروفیل های یو پی وی سی با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از هلال پذیری خوبی جهت تولید انواع کتیبه آرک برخوردار هستند. پنجره دوجداره کمانی و با اشکال خاص پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مستحکم می شوند.

پنجره کمانی دو جداره
پنجره کمانی دو جداره

خیلی از مردم فکر می کنند که پنجره های پیش آمده از ساختمان ، سنتی و منسوخ شده اند،حال آنکه این مدل پنجره های یو پی وی سی مزیت های خیلی دارا هستند ،که آنها را واجد ارزش می کنند.

مزایا خرید پنجره دوجداره کمانی :

اضافه کردن نور و روشنایی به فضا

امکان تهویه و سیرکولاسیون هوا به علت قابلیت باز و بسته شدن پنجره دوجداره کمانی

درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ویژگی های به شرح زیر دارند:

بازه کاملی از سایز، شکل، استایل و طراحی شیشه را شامل میشود.

لیست جامعی از رنگ ها برای این درب ها و پنجره های یو پی وی سی موجود می باشد. از جمله طرح های چوبی و انواع رنگ های ساده.

پروفیل ۵ چنبر استفاده شده در این درب ها و پنجره های یو پی وی سی کارآیی انرژی را بالا می برد. همچنین استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره سبب می شود که عملکرد گرمایی این محصولات به درجه A++ در رتبه بندی رسمی بریتانیا دست یابد.