قیمت انواع پنجره دوجداره کشویی یو پی وی سی

مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی

قیمت انواع پنجره دوجداره کشویی یو پی وی سی:قیمت پنجره کشویی دوجداره مثل دیگر محصولات درب و پنجره یو پی وی سی بستگی به قیمت پروفیل، یراق آلات و شیشه چند جداره دارد; با این فرق که قیمت پروفیل کشویی و یراق کشویی نسبت به پنجره دوجداره تک حالته و دو حالته گوناگون است. البته قیمت یراق کشویی تقریبا هم قیمت یراق پنجره تک حالته است.

قیمت انواع پنجره دوجداره کشویی یو پی وی سی

اساسی ترین دلیل موثر در قیمت پنجره دوجداره کشویی یو پی وی سی، پروفیل کشویی به کار رفته است. مبنای قیمت گذاری پروفیل یو پی وی سی وزن پروفیل می باشد. پروفیل کشویی از پروفیل های دیگر بزرگتر است که سبب بالا رفتن قیمت ۵۰ – ۷۰ درصدی نسبت به پروفیل فریم نوسازی سری ۶۰ خواهد شد.

*در ابعاد های بزرگ درب و پنجره دوجداره، قیمت پنجره دوجداره فولکس واگنی با قیمت پنجره دوجداره کشویی مساوی است.

میزان عایق بندی پنجره دوجداره کشویی یو پی وی سی

پنجره یو پی وی سی دوجداره کشویی عایق به علت وجود حالت ریلی و منافذ بین غلطک ها از عایق بندی کمتری نسب به دیگر حالت های بازشو پنجره دوجداره دارد. اما در عین حال در مقابل پنجره های قدیمی آهنی، چوبی و یا آلومینیومی از عایق بندی بالاتری برخوردار است.

پنجره کشویی
پنجره کشویی

برای آب بندی و عایق بندی بهتر پنجره یو پی وی سی کشویی از نوارهای هوابندی، نوار درزگیر مویی استفاده می شود. نوار مویی در حد فاصل لنگه و فریم کشویی قرار می گیرد و به مقدار قابل توجهی عایق بندی را زیاد می کند.

می توان گفت اگر به دنبال عایق بندی نزدیک به ۱۰۰ درصدی از درب و پنجره خود هستید بهتر از پنجره دو حالته، تک حالته و یا فولکس واگنی بهره مند شوید. البته در بعضی موارد مثل وجود شیرآلات ظرفشویی و یا کابینت مجبور هستید که از پنجره دوجداره کشویی استفاده کنید.

 ابعاد استاندارد پنجره دوجداره کشویی یو پی وی سی

در تعیین عرض و ارتفاع لنگه بازشو در پنجره دوجداره کشویی این نکته را در نظر قرار دهید که عرض لنگه بازشو، حداقل باید یک سوم ارتفاع باشد. این تناسب به علت ممانعت از افتادن لنگه و خارج شدن آن از ریل است.

برای مشاوره و برآورد قیمت در مورد درب و پنجره کشویی با کارشناس فروش  شرکت پنجره ماندگار به شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید.