انواع پروفیل درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک

پنجره دوجداره وین تک درکرج

انواع پروفیل درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک:در انواع حالت های بازشو درب و پنجره دوجداره، پنجره کشویی از پرطرفدارترین و بهینه ترین حالت های بازشو پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد. با این حال مقدار عایق بندی این مدل پنجره دوجداره در مقابل آلودگی های صوتی و گرد و غبار کمتر از سایر حالت های بازشو پنجره دوجداره می باشد. شرکت وین تک برای بالا بردن مقدار عایق بندی و بالا بردن کاربرد این محصول در درب و پنجره دوجداره وین تک از دو نوع پروفیل کشویی استفاده می کند. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره با یکی از نمایندگی های وین تک در کرج یعنی شرکت دلوین تماس بگیرید.

انواع پروفیل درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک

پروفیل کشویی شرکت وین تک با نام سری W260 شناخته می شود  و مثل سایر محصولات وینتک به رنگ سفید با شفافیت بالا با به کار بردن از بهترین مواد اولیه یو پی وی سی اروپایی ساخته شده است. در این سری کشویی درب و پنجره دو جداره UPVC، دو مدل تک ریل و جفت ریل هستندکه به تشرح ویژگی های این دو نوع می پردازیم.

پنجره دوجداره کشویی جفت ریل وینتک

به کار گرفتن از دو ریل کشویی در درب و پنجره دوجداره جفت ریل وین تک سبب کاستن مقدار عایق بندی این نوع پنجره دو جداره

پروفیل upvc وین تک
پروفیل upvc وین تک

یو پی وی سی شده است، در این صورت مقدار عایق بندی آن نسبت به پنجره های قدیمی خیلی بیشتر و محسوس می باشد و علت برعدم تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره کشویی نمی شود. از جمله ویژگی های این سری پروفیل وین تک، ۳ محفظه بودن و عرض۷ سانتی آن می باشد که زیبایی خاصی به پنجره دوجداره می بخشد.

 

پنجره دوجداره کشویی تک ریل وینتک

این مدل پنجره دوجداره وین تک، متناسب با اقلیم های گوناگون آب وهوایی طراحی شده است و دارای استاندارد های روز دنیا از قبیل RAL GZ 716/1، BS EN 12608، DIN EN12608 و EN12608 می باشد. در طراحی پنجره دو جداره کشویی تک ریل به جای استفاده از دو ریل مجزا، از یک ریل به همراه یک لنگه ثابت استفاده شده است که سبب بالا بردن  مقدار عایق بندی در مقابل حرارت و برودت، آلودگی های صوتی و گردوغبار می شود. همچنین می توان از شیشه سه جداره نیز در این پنجره دوجداره در کرج استفاده کرد.