خرید انواع شیشه مصرفی در پنجره‌ دوجداره آلومینیومی

خرید انواع شیشه مصرفی در پنجره‌ دوجداره آلومینیومی :در پنجره‌های آلومینیومی می‌توان از شیشه یک، دو یا سه جداره به کار برد که مدل دوجداره پرکاربرد است. شیشه شیئی بدون رنگ، شفاف، سخت و شکننده است. استحکام شیشه‌ معمولی ۵/۵ تا ۶ و وزن مخصوص آن ۲/۵ است. از شیشه جهت عبور نور و در عین حال ممانعت از اثر عوامل جوی به درون به کار برده می‌شود. شیشه بر حسب کیفیت، شکل، نمای سطح و محل مناسب مصرف در انواع ایمنی ، مسلح، تنیده، نشکن، متورق، مستحکم در مقابل صوت، شیشه ضد گلوله، شیشه‌های بازتابنده و … ساخته می‌شوند.

خرید انواع شیشه مصرفی در پنجره‌ دوجداره آلومینیومی

شیشه جام باید کاملاً صاف، شفاف، بدون رنگ و عاری از موج و فاقد حباب‌های هوا، هر نوع لب‌پریدگی، لب‌برآمدگی، ترک، خراش، لکه، دودزدگی و خم باشد. سیستم شیشه دوجداره متشکل از دو لایه شیشه که به صورت موازی در فاصله های مساوی از یکدیگر قرار گرفته‌اند و به وسیله اسپیسر دور تا دور آن، از هم سوا شده‌اند، می‌باشد. در محیط مابین شیشه‌ها، هوا یا گازهای خاص و بدون نم ناکی با فشاری تقریباً برابر با هوای بیرون هست. در شیشه‌های دوجداره معمولا از اسپیسرهای آلومینیومی به کار برده می‌شود که درون اسپیسر را با ماده رطوبت‌گیر پر می‌کنند که این ماده باعث جذب رطوبت هوای بین دو شیشه میشود و توسط مواد درزگیر مناسب، به صورت کامل آب‌بندی شده است. شیشه‌های دوجداره باعث کم شدن اتلاف انرژی، کم شدن آلودگی صوتی، ممانعت از نم‌زدگی شیشه و … می‌شوند .

مشخصات فنی شیشه مصرفی در پنجره‌ دوجداره آلومینیومی

شیشه‌های دوجداره شامل انواع مدل های زیر می‌باشند:

شیشه دوجداره
شیشه دوجداره

ساده: این مدل شیشه از دوجداره شیشه فلت ساده تولید شده است.

رنگی: این مدل شیشه از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تولید شده است.

رفلکس: این مدل شیشه دوجداره از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس تولید می‌شود که جداره شیشه رفلکس باید به سمت بیرون قرار گیرد. شیشه‌های رفلکس از عبور نور شدید خورشید به طور مطلوبی ممانعت می‌کنند. اما مشکل آنها این است که درون ساختمان را تاریک کرده و در شب از بیرون، درون ساختمان معلوم است .

سکوریت: شیشه‌های سکوریت برای محیط های پرخطر و شلوغ مد نظر گرفته می‌شود. شیشه سکوریت در زمان شکستن به طور کامل خرد شده و سبب تشکیل تکه‌های بزرگ و خطرناک شیشه نمیشود.

لمینت: شیشه‌های لمینت غالبا در کارخانه ساخت شیشه از دوجداره شیشه ساده به ضخامت ۳ میلیمتر و یک لایه رزین در بین آنها تولید شده است.