عایق بندی پنجره دوجداره کشویی ممکن است

مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی

عایق بندی پنجره دوجداره کشویی ممکن است:

پنجره ها مانند چشم ساختمان هستند و ارزش بسیاری در زیبایی یک ساختمان دارند. تابش نور به درون ساختمان، تهویه هوای خارج و داخل از راه پنجره ها صورت میگیرد . انواع پنجره دوجداره اضافه بر زیبایی، کیفیت خیلی زیادی دارند و از اتلاف انرژی ها نیز ممانعت می کنند. پنجره دوجداره کشویی را می توانید در همه بناها نصب کنید بدون اینکه نگران پرت شدن محیط باشید.

عایق بندی پنجره دوجداره کشویی ممکن است

مدل بازشوی این پنجره با اهمیت ترین خصوصیت است. مخصوصا در محیط کوچک کاربری انواع مدل پنجره دوجداره کشویی بیشتر است. ولی ابهامات بسیاری در مورد عایق بندی پنجره دوجداره کشویی هست.

پنجره دوجداره کشویی و ریلی

انواع مدل پنجره دوجداره ساخته شده که از نظر جنس مواد اولیه با هم فرق دارند. صرف نظر از مواد اولیه جهت تولید پنجره دوجداره، مدل بازشوی پنجره ها نیز یکسان نیست. پنجره های لولایی و ریلی از معمول ترین مدل های پنجره دوجداره هستند. عایق بندی پنجره دوجداره در سیستم لولایی و ریلی فرق دارد. جهت باز و بسته شدن پنجره لولایی از لولا و دستگیره به کار برده می شود. با کشیدن دستگیره پنجره باز شده و روی لولا می چرخد. در این صورت قسمت متحرک پنجره دوجداره به طور کامل و تقریبا نیم دایره حرکت می کند. به کار گیری از لولا در درب و پنجره های آهنی قدیمی معمول تر بود. امروزه اکثر پنجره دوجداره یو پی وی سی یا پنجره دوجداره آلومینیومی ریلی در بنا نصب می گردد. پنجره ریلی همان پنجره کشویی است و لولا لازم ندارد.

پروفیل پنجره کشویی دوجداره
پروفیل پنجره کشویی دوجداره

مراحل عایق بندی پنجره دوجداره عایق بندی پنجره دوجداره ریلی -کشویی

پنجره دوجداره کشویی یا ریلی تنها از نظر بازشو با پنجره های لولایی تفاوت دارد. برای باز کردن پنجره کافیست قسمت متحرک را روی ریل حرکت دهید. بهترین پنجره دو جداره از نظر اشغال فضا همین سازه های ریلی هستند. در اماکنی که محیطی کافی برای باز شدن پنجره وجود ندارد می توان از این نوع پنجره های دو جداره کشویی به کار گرفت. پنجره های یو پی وی سی، قابلیت نصب در بناهای مسکونی ، اداری و تجاری را دارند. محدودیتی از نظر اجرای این سازه در پنجره های کوچک یا بزرگ وجود ندارد. قسمت ریل فضای زیادی اشغال نمی کند ولی وجود یک لبه باریک کنار پنجره جهت نصب ریل واجب است. بدون تردید این پنجره بهترین حالت بازشو را در بین پنجره یو پی وی سی دارد.