جنس درب و پنجره دوجداره | قیمت توری پنجره | دلوین

خرید و نصب پنجره دوجداره | توری پلیسه | شرکت ماندگار

جنس درب و پنجره دوجداره: در و پنجره دوجداره از سه جهت یک عنصر ضروری برای یک خانه است: آسایش حرارتی را بهبود می بخشد، به عایق صدا کمک می کند و به عنوان یک ترمز در تلاش برای شکستن عمل می کند. محدوده ها برای بازسازی یا ساخت و ساز بسیار زیاد و متنوع هستند. با ویژگی ها و مزایای این درب و پنجره ها  آشنا شوید. فروشگاه پنجره درب و دو جداره ما در کرج از راهنمایی در خرید،خرید و نصب به شما کمک می کند.

جنس درب و پنجره دوجداره | قیمت توری پنجره | دلوین

دوران ارتعاش پنجره های تک شیشه ای با کوچکترین حرکتی دیگر گذشته است. شیشه دوجداره، تکامل طبیعی آن، تا حد زیادی جایگزین آن در خانه ها و مشاغل شده است.

از یک سو، زیرا  عایق بندی شیشه های دوجداره مطابق با استانداردهای قانونی وضع شده در ساخت  و  سازهای جدید و مقررات حرارتی است.

از سوی دیگر  برای عملکردهای حرارتی، صوتی و ایمنی خاص خود ، که آرامش داخلی خانه و صرفه جویی در مصرف انرژی را متحول کرده است.

باید بدانید که نصب درب ‌و پنجره دوجداره تنها در زمینه ساخت و سازهای جدید الزامی است. در مورد بازسازی نیست، حتی اگر مورد اخیر برای اجاره باشد.

شرکت پنجره دوجداره کرج

جنس درب و پنجره دوجداره

بر خلاف در و پنجره  های تک جداره معمولی و همانطور که از نامش پیداست، درب و‌پنجره دوجداره از دو لایه شیشه ای روی هم قرار گرفته است. اینها می توانند اندازه های مختلفی داشته باشند (در مورد به اصطلاح شیشه های دو جداره عایق صوتی نامتقارن)، اما عموماً در قالب استاندارد ۴ میلی متری تولید می شوند.

یک فضای توخالی بین دو لایه باقی می ماند که به آن تیغه می گویند.  این “تیغه” به طور کلی با هوا یا با گاز آرگون یا کریپتون پر می شود. در ۱۲ یا ۱۶ میلی متر کالیبره شده است.

هر بعد با نیاز خاصی مطابقت دارد . فروشندگان ما  در کرج  برای حمایت از شما در انتخاب به شما کمک می کنند.

پنجره دوجداره کرج

گاز آرگون وارد شده بین شیشه ها باعث می شود که مونتاژ ۱۰ درصد کارآمدتر شود. همچنین رسانایی بسیار کمتری نسبت به هوا دارد.

رجنس درب و پنجره دوجداره | قیمت توری پنجره | ماندگار

پیشرفت های فنی درب و پنجره دو جداره

درب و پنجره دوجداره نیز با فناوری  در حال پیشرفت است. بنابراین انواع مختلفی مانند لعاب عایق تقویت شده (VIR) یا عایق حرارتی تقویت شده (ITR) وجود دارد.

علاوه بر این،  محصول  می تواند  شیشه سه جداره باشد  (سه لایه شیشه، بنابراین، دوباره با هوا یا گاز جدا می شود). از نظر عملکرد حرارتی چهار برابر بیشتر از شیشه های تک جداره، دو برابر بیشتر از شیشه های دوجداره استاندارد کارآمدتر است.

در نهایت،  متخصصان بر این باورند که پنجره سه جداره جایگزین جدید خواهد بود ، همانطور که شیشه دوجداره به تدریج جایگزین شیشه های تک جداره از اواخر دهه ۱۹۸۰ شد.

اما دو عیب برای پنجره های  سه جداره وجود دارد و آن هم  انتقال نور کم و نیاز به نجاری بسیار بزرگ و در نتیجه فضای کافی برای نصب آن است.

مزایای درب و پنجره دوجداره چیست؟

درب و پنجره  دوجداره جهت حفظ تعادل حرارتی در خانه، کاهش سر و صدا و به تاخیر انداختن سارقانی که تمام مشکلات دنیا برای خلاص شدن از شر شیشه های تقویت شده را دارند، ممکن می سازد.

سه مزیت اصلی درب و پنجره دو جداره عبارتند از :

  • عایق حرارتی
  • عایق صدا
  • ضد سرقت

در هر منطقه، چهار شاخص انرژی برای تخمین عملکرد استفاده می شود:

Ug،  ضریب خاص لنز. از دست دادن گرما بین عایق و سرما مرتبط است. هرچه این عدد کمتر باشد، عملکرد بهتری دارد.

Uw،  برای ضریب انتقال حرارتی، بیش از هر چیز به نازک کاری که پنجره دو جداره را تشکیل می دهد مربوط می شود. هرچه پایین تر باشد پنجره عایق بهتری است.

Sw،  برای ضریب خورشیدی: هر چه بیشتر باشد، گرمای منتقل شده بیشتر است. یک Sw برای زمستان و دیگری برای تابستان وجود دارد.

TLw،  برای انتقال نور: بین ۰ و ۱٫ هر چه ضریب به ۱ نزدیکتر باشد، نور ارسال شده بیشتر است.

عایق حرارتی

شیشه دوجداره  علاوه بر حفظ  دمای محیطی دلپذیر برای هر فصل در خانه، سهم خود را در صرفه جویی در انرژی به ارمغان می آورد .

درب و  های دو جداره البته در برابر سرما دخالت می کنند، زیرا گرمای اتاق را مسدود می کنند، اما در مقابل گرما نیز سپر هستند: طبق طراحی خود، اشعه های خورشید را دفع می کنند.

اگر پنجره‌های کناری شما مجهز به کرکره غلتکی باشند، عایق بیشتر افزایش می‌یابد.

عایق صدا

زندگی در کنار یک جاده فرعی پر سر و صدا، یک فرودگاه یا یک کارخانه دیگر چیزی غیرقابل عبور برای گوش ساکنان نیست. البته به شرطی که پنجره ها بسته باشد.

تولیدکنندگان به طور فزاینده ای با آلودگی صوتی مبارزه می کنند:  درب و پنجره های  دوجداره ویژه که به نام نامتقارن شناخته می شوند، امکان کاهش صدای بیرونی را فراهم می کنند.

اصل این است که  ضخامت بیشتری از لعاب را به سمت بیرون قرار دهید  (مثلاً ۱۰ میلی متر) و یک فیلتر خاص را با آن مرتبط کنید.

شش درجه کاهش صدا از کلاس ۱ تا ۶ وجود دارد که آلودگی صوتی را بین ۲۵ تا ۵۰ دسی بل کاهش می دهد .

البته عملکرد حرارتی از این اصل رنج نمی برد و برابر با سایر مدل های پنجره دوجداره کلاسیک باقی می ماند.

ضد سرقت

هدف در اینجا  کاهش سرعت هر گونه  سرقت هماهنگ از طریق دهانه های شما است. درب و پنجره های دوجداره مقاوم در برابر سارق مجهز به دو شیشه چند لایه به ضخامت ۴ میلی متر هستند که به هم متصل شده و به سمت بیرون قرار گرفته اند. سپس در یک الگوی کلاسیک، شکاف هوا و سپس ضخامت دیگر شیشه به سمت داخل می آید.

شیشه ها با وینیل پلی بوتیرال یا ژل تشدید کننده مونتاژ می شوند . در صورت ضربه، چه ارادی و چه غیر ارادی،  شیشه شکسته نمی شود. شیشه خرد می شود، اما کنار هم می ماند  و تار عنکبوت را شکل می دهد.

بنابراین، سرقت به تأخیر می افتد:  ۵ تا ۶ دقیقه طول می کشد تا بر چنین پنجره ای غلبه کند، در حالی که برای لعاب معمولی به سختی سی ثانیه طول می کشید.

شیشه های رنگی مقاوم در برابر سارق بر اساس دسته های مقاومت، از P1 A تا P5 A، به ترتیب از کمترین تا جامدترین طبقه بندی می شوند.

با خرید و نصب درب و پنجره های دو جداره ما در کرج می توانید از تمام این مزایا بهره مند شوید.