خرید و نصب پنجره دوجداره | توری پلیسه | شرکت دلوین

خرید و نصب پنجره دوجداره | توری پلیسه | شرکت ماندگار

خرید و نصب پنجره های دوجداره: عملیاتی است که به همان اندازه که اکولوژیک است به صرفه است. شما بهتر از دمای بیرون محافظت می‌شوید،  خانه گرمتر است و کمتر هزینه می‌کنید! در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد این نوع تجهیزات بدانید آورده شده است.

آیا میدانستید؟ تعویض درب و  پنجره های خود با درب و‌پنجره های دوجداره به شما امکان می دهد برای کاهش هزینه های خود پاداش انرژی دریافت کنید. اگر قصد خرید درب و پنجره های دو جداره را دارید فروشگاه ما در کرج شما را با درب و پنجره های دو جداره بیشتر آشنا می کند. در مرحله  خرید تا نصب نیز همراه شماست.

خرید و نصب پنجره دوجداره | توری پلیسه | شرکت دلوین

اصل درب و پنجره دوجداره ساده است: همانطور که از نام آن پیداست، دو جداره روی هم قرار گرفته و توسط خلاء عایق شده اند که با یک لایه هوا یا گاز خنثی (بی اثر) مانند آرگون، زنون یا کریپتون پر شده است که حرارت کمی بالاتری دارند. ضریب عایق نسبت به هوا بنابراین هدف جداسازی تیغه ها توسط یک منطقه عایق است که گرما را منتقل نمی کند.

درب و پنجره دوجداره کرج

درب و پنجره دوجداره معمولاً در کاتالوگ سازندگان با سه عدد تعریف می شود (به عنوان مثال: ۴/۱۶/۴، استانداردترین – ۴/۶/۴ – ۱۰/۶/۴، -۱۰/۱۶/۴، و غیره). اولین و آخرین نشان دهنده ضخامت شیشه است. عدد وسط لایه هوای محبوس شده است. وقتی اولین بالاتر از آخرین باشد (مثلاً: ۱۰/۱۰/۴)، به این معنی است که عایق صدا را افزایش می دهد.

مزیت پنجره دوجداره | نصب انواع پنجره در کرج | ماندگار

انواع درب و  پنجره دو جداره

بسته به سلیقه، بودجه یا معماری خانه یا آپارتمان شما، انواع مختلفی از درب و پنجره دوجداره در فروشگاه ما در کرج وجود دارد. به طور دقیق تر، سه نوع قاب برای شیشه دوجداره شما وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

چوبی : قاب درب و پنجره دو جداره چوبی مستحکم و بسیار زیباست، که به دلیل جنبه اصیل آن محبوبیت زیادی دارد. کمی گرانتر از متریال دیگر است و از طرف دیگر نسبت به سایر پوشش ها نیاز به نگهداری بیشتری دارد.

PPVC،: قاب PPVC پایدار  و مستحکم است، تقریباً به تعمیر و نگهداری نیاز ندارد و ارزان است. از طرفی گاهی به دلیل عدم زیبایی شناسی مورد انتقاد قرار می گیرد.

در و پنجره دوجداره کرج

آلومینیوم: قاب آلومینیوم  به  دستگاه های بریج ترمال نیاز دارد. اگر در کوره لاک زده شود نیاز به نگهداری کمی دارد. همچنین می توان آن را در داخل، با روکش ها و قالب های چوبی روکش کرد. با  پنجره دوجداره آلومینیومی آشنا شوید.

پیشنهاد فروشگاه ما در کرج خرید قاب پی وی سی می باشد.

خرید و نصب پنجره های دوجداره

مزایای خرید  درب و پنجره دوجداره

درب و پنجره دوجداره مزایای زیادی نسبت به درب و پنجره های تک جداره دارد که عبارتند از:

  1. کاهش  مصرف انرژی:  برای گرمایش  و/یا تهویه مطبوع که می تواند ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یابد.
  2. راحتی بهتر در خانه در تمام طول سال، با حفاظت حرارتی بیشتر
  3. حذف پدیده تراکم و احساس  سردی شیشه
  4. به لطف کاهش قابل توجه نویز بیرونی، راحتی آکوستیک  بهبود یافته است
  5. امنیت تقویت شده در برابر حملات احتمالی خارجی

توری پلیسه کرج

چگونه درب و پنجره دوجداره مناسب را انتخاب کنیم؟

اگر قصد خرید درب و پنجره دو جداره را دارید، فروشگاه ما در کرج نکات مهم در خرید را برای شما بیان می کند.

معیار اصلی انتخاب علاوه بر قیمت، ضخامت و وزن لعاب است. در واقع، در مورد دهانه های بزرگ، ممکن است به کار تقویت بنایی نیاز داشته باشید. معیار دوم تعداد درب و  پنجره هایی است که باید تعویض شوند، که می تواند صورت حساب قابل توجهی ایجاد کند. در نهایت، توجه داشته باشید که برچسب های گواهی برای نازک کاری دوجداره Cekal  و  Acotherm می باشند.

خرید و نصب پنجره های دوجداره

اطلاعات تصویری در زمان خرید درب و پنجره دو جداره اهمیت دارد، شاخص Uw ضریبی است که عملکرد حرارتی یک درب چ  پنجره دوجداره را مشخص می کند ، یعنی توانایی نازک کاری برای عایق کاری و در نتیجه حفظ دمای داخلی بدون اتلاف حرارت است. هرچه این شاخص کمتر باشد، عملکرد بهتری دارد. دانستن این ضریب بسیار مهم است، زیرا هر چه کمتر باشد در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید.

آخرین نکته مهمی که باید در زمان  به آن توجه کنید، درمان یا فیلترهای مختلفی برای شیشه بیرونی وجود دارد:

فیلترهای UV و مادون قرمز  که گرمای خورشید را در تابستان منعکس می کنند.

فیلترهای به اصطلاح خود تمیز شونده که با اثر اشعه ماوراء بنفش خورشیدی کثیفی را از بین می برند و سپس با باران بدون اثری از بین می روند.

تنها عیب فیلترها این است که باعث کاهش روشنایی جزئی می شوند.