بهترین شرکت تولید پنجره درب upvc در کرج

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی

بهترین شرکت تولید پنجره درب upvc در کرج امروزه دیگر پنجره دو جداره UPVC کاملاً برای همه شناخته شده است و به مزایای بسیار آن واقف هستیم.اگر بخواهیم تاریخچه این نوع پنحره ها را بیان نماییم در ابتدا از کشور ترکیه وارد استان های شمال غرب کشورمان شد و با توجه به سرمای زیاد در استانهای آذربایجان و اردبیل این پنجره های ۲ جداره مورد استقبال قرار گرفت.

بهترین شرکت تولید پنجره درب upvc در کرج

پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی معمولی فاقد خاصیت عایقی می باشد. قیمت نصب پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک که خاصیت عایقی دارد، خیلی گرانتر از پنجره های دو جداره UPVC است.بنابراین با توجه به قیمت بالا و کم مصرف بودن پروفیل های الومینیومی ترمال بریک از توضیح آن صرف نظر می کنیم و عمده تمرکز خود را به پنحره های ۲ جداره یو-پی-وی-سی معطوف می نماییم.البته توجه داشته باشید که اگر بخواهید پنجره دو جداره با سایز شیشه بزرگ تر و یک تکه نصب نمایید نا گزیر هستید از پنجره دوجداره آلومینیومی استفاده نمایید.

مقایسه درب و پنجره UPVC با سایر درب و پنجره ها

چوب از جمله متریال هایی است که در صورت استفاده مداوم، ترک خورده و می شکند. بنابراین استفاده از درب و پنجره های چوبی برای طولانی مدت منجر به آسیب رسیدن و در نتیجه شکستن و ترک خوردن آن ها می شود.

درب upvc

درب upvc به سبب کارایی زیاد امروزه به یکی از پرطرفدار ترین انواع درب ها تبدیل شده است. ،دربupvc دارای مزایای زیادی از قبیل تنوع در طرح،اندازه و ابعاد، حمل و نقل و نصب آسان عایق صوتی و حرارتی، امنیت بالا و … می باشد. با استفاده از دربupvc دیگر نگران ورود و خروج انواع صداها از درون به بیرون و برعکس نباشید. عدم زنگ زدگی همچنین غیر قابل اشتعال بودن از دیگر مزایای دربupvc می باشد. Upvc در ساخت محصولات مختلف طیف وسیعی را به خود اختصاص داده است. امروزه استفاده از سایر محصولات upvc از جمله دربupvc در صنعت ساختمان سازی بسیار باب شده و کاربرد دارد.

ما در این نوشته به بررسی درب و پنجره های یو پی وی سی و مشخصات آن ها پرداختیم. همانطور که گفتیم این پروفیل ها جایگزین پروفیل هایی شدند که از لحاظ کارایی و کیفیت، سطح پایینی داشتند.