نمایندگی پنجره های استاندارد تاییده استاندارد اروپا در کرج

بهترین پنجره دوجداره

نمایندگی پنجره های استاندارد تاییده استاندارد اروپا در کرج انواع پنجره‌های مختلف موجود در بازار قاعدتا شما را برای انتخاب بنجره مناسب برای خانه‌تان یا پروژه‌ای که در دست ساخت دارید، سردرگم خواهد کرد. یکی از این انواع پنجره موجود، پنجره‌های UPVC هستند که مدل‌های مختلفی هم دارند. در این مقاله هر آنچه باید درباره پنجره UPVC بدانید را به شما خواهیم گفت و بعد از خواندن آن می‌توانید تصمیم قاطع و درستی برای پنجره‌های بلاتکلیف‌تان بگیرید.

نمایندگی پنجره های استاندارد تاییده استاندارد اروپا در کرج

ماده اولیه تشکیل دهنده UPVC که مخفف Unplasticicized Poly vinyl CHLORIDE است، PVC است که خود از ترکیبی از وینیل و کلر است؛ این ماده اولین بار در سال ۱۸۳۵ توسط ویکتور رگنالت کشف شد. UPVC در اثر انجام فرایندهای شیمیای روی PVC به دست می‌آید که این فرایندها باعث می‌شود، ماده‌ای سخت در برابر عوامل طبیعی مثل شرایط آب و هوایی به دست آید.

 تعدادی از تست­های لازم برای سنجش پروفیل upvc به شرح زیر می­باشد:

  •     آزمایش شکل ظاهری و شرایط تولید
  •     مقاومت در برابر ضربه
  •     عکس العمل پس از گرم شدن
  •     تست جرم واحد طول
  •     برگشت حرارت
  •     تست کجی، ابعاد و هندسه پروفیل
  •     تست جوش

شیشه پنجره دو جداره upvc استاندارد

همانطور که گفته شد، یکی از قسمت‌های مهمی که در پنجره دو جداره upvc باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد، شیشه پنجره دوجداره استاندارد است که نقش مهمی در جلوگیری از عبور صدا و همینطور گرما و سرما دارد. بنابراین در اولین مرحله، شرکت سازنده باید شیشه را طبق استانداردهای بین‌المللی بسازد. یکی از عواملی که بر استاندارد بودن شیشه پنجره دو جداره upvc تاثیر دارد، گازی است که بین شیشه‌ها تزریق می‌شود. طبق استانداردها گازی که برای تولید پنجره دوجداره استاندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید گاز آرگون باشد.

چیزی که همواره درب و پنجر های upvc را از دیگر محصولات متمایز می کنید موارد زیر است :

– با استفاده از درب و پنجره UPVC در مصرف انرژي صرفه جویی می گردد
– درب و پنجره UPVC در برابر اشعه ماوراء بنفش و حذف اثرات مخرب آن مقاوم است.
– كاهش آلودگی صوتی درب و پنجره UPVC بين ۴۰ تا ۵۰ دسی بل می باشد.
– پايين بردن ضريب انبساط خطی كاهشی
– با استفاده از درب و پنجره UPVC از ورود گرد و غبارجلوگیری می گردد.
– درب و پنجره UPVC در برابر مواد شيميايی از قبيل قويترين اسيد ها و مواد قليانی در جو و مواد شوينده بسیار مقاو م می باشد.
– قابليت نصب شيشه های تک و شیشه دوجداره و سه جداره بر روی درب و پنجره UPVC