پنجره هلالی با شیشه های خم سایز بزرگ کرج

پنجره هلالی

پنجره هلالی با شیشه های خم سایز بزرگ کرج,پنجره های هلالی یا قوس دار تاثیر بی نظیری بر خانه های مدرن و سنتی می گذارند. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی نیز از این مدل استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، نور بیشتری وارد منزل کنید. پنجره های خم می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود.

پنجره هلالی با شیشه های خم سایز بزرگ کرج

استفاده از این نوع پنجره ها در ساختمان های با نمای مدرن یا نمای سنتی کاربرد دارد و ساخت آنها توسط دستگاه های مخصوص و افراد متخصص انجام می شود و نسبت به پنجره های معمولی پروسه پیچیده تری دارد.دستگاه ساخت هلال به صورت آبی یا آب و گلیسیرین است که با بالابردن درجه حرارت و آب و قرارگیری پروفیل داخل آن باعث نرم شدن پروفیل شده و با قرار گیری در شابلون های مخصوص اقدام به شکل گیری پروفیل می شود.

تولید اشکال خاص و هلالی شکل پنجره های دوجداره

انواع خم

  • هلالی
  • نیم دایره
  • بیضی
  • ویترنی

مزایای پنجره هلالی

در چند دهه قبل به سبب جلوگیری از اتلاف انرژی در طراحی و نمای ساختمان سعی بر آن بود تا پنجره ها با ابعاد کوچک و حداقل بازشو ساخته شود. این مطلب در تعداد پنجره‌های بکار گرفته شده در ساختمان نیز موثر بوده است.

شیشه خم چیست؟ شاید با مشاهده برخی از ساختمان ها و نمای مورد استفاده آنها همواره این سوال برایتان پیش آید که شیشه خم چیست؟ و چگونه ساخته می شود؟ شیشه زمانی که در شرایط حرارتی قرار بگیرد می توان شکل آن را تغییر داد و به طرح دلخواه درآورد. در شرایط استاندارد می توان شیشه را با حرارت منظم به شکل قوس دار و خمیده در آورد. شیشه خم این قابلیت را دارد به شیشه سکوریت خم، شیشه لمینت خم نیز درآید. شیشه خم در قسمت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد