انواع دستگیره و پنجره و یراق آلات در کرج

یراق الات المانی

انواع دستگیره و پنجره و یراق آلات در کرج:دستگیره پنجره دو جداره جزو اقلام مربوط به یراق آلات در صنعت یو پی وی سی بهحساب می آید .یراق آلات پنجره دو جداره عبارتست از: اسپانیولت، زاماک، تسمه لولا، لولاها و دستگیره که بر روی بازشوی پنجره دو جداره نصب گردیده و قوه محرکه آن را بوجود می آورند.قسمت توپی و میله گرداننده دستگیره پنجره دو جدارهیو پی وی سی ص اسپانیولت نصب میگردد و قسمت محرکه یا همان دستگیره نیز برای استفاده رگلاژ و تحویل میگردد.انواع دستگیره پنجره دو جداره به نوع یراق آلات مربوط میشود که از انواع تک حالته، دو حالته، کشویی، یا… باشد. اما در حالت کلی دستگیره پنجره دو جداره به دو نوع پنجره ای (که مخصوص نصب بر روی بازشوی پنجره ها میباشد.) و سوئیچی (که مخصوص نصب بر روی بازشوی درب های دو جداره میباشد.)

انواع دستگیره و پنجره و یراق آلات در کرج

زمانی که دستگیره و یراق آلات پنجره دو جداره عملکرد خود را از دست میدهد و نیاز به تعویض پیدا میکند، بایستی به این نکته توجه داشت که با بازدید دقیق و فنی از کلیه قسمت های یراق آلات به ایراد اصلی و بوجود آمده پی برده و سپس اقدام نمایید.همانطور که در قسمت قبل گفتیم یراق پنجره دو جداره بر خلاف پنجره های آهنی، آلومنیومی و یا چوبی که تنها دارای نری و مادگی (زبانه قفل و سوراخ قرارگیری زبانه) میباشند، دارای اسپانیولت است. دستگیره پنجره یو پی وی سی در واقع بروی اسپانیولت نصب شده و در صورت بوجود آمدن مشکل ابتدا بایستی اسپانیولت را مورد بازبینی قرار دهید.

اگر اسپانیولت و محل قرارگیری دستگیره بر روی شیارهای مخصوص به آن به درستی کار کرده و تعبیه شده باشند آنگاه بایستی به سراغ دستگیره رفت. مهمترین ایراد در خرابی دستگیره پنجره دو جداره، شکستن توپی داخل دستگیره که در واقع وظیفه تحرک آن را بر عهده دارد میباشد.ایراد دیگر به شکستگی خود دستگیره برمیگردد که در صورت استفاده از دستگیره های پلاستیکی نامرغوب بوجود می آید. برای تعویض دستگیره پنجره دو جداره، پس از جداسازی دستگیره قبلی، دستگیره جدید را وارد سوراخ مخصوص به خود در پروفیل بازشو کرده، سپس محل قرار گیری آن بر روی اسپانیولت را تنظیم نمایید.در مرحله آخر و پس بستن پیچ های دستگیره، لولاها را بوسیله آلن های مخصوص رگلاژ نمایید تا بازشوی پنجره شما با دستگیره جدید آماده استفاده گردد.

پنجره هافمن در کرج

دستگیره یراق آلات کرج
دستگیره یراق آلات

انواع دستگیره و پنجره

قیمت دستگیره پنجره دو جداره

برای خرید دستگیره پنجره دو جداره بایستی به مهم ترین وجه آن که همان کیفیت و مرغوبیت متریال استفاده شده است.

توجه داشته باشید.از آنجا که دستگیره در طول شبانه روز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

استفاده از دستگیره نامرغوب و بدون دارا بودن کیفیت پس از مدتی و بدلیل مستعمل شدن. هزینه مجددی بابت تهیه و تعویض به شما تحمیل خواهد کرد. بنابراین خرید و استفاده از دستگیره ارزان قیمت وبی کیفیت. بدلیل اینکه پس از مدتی شما را مجبور به تهیه و تعویض مجدد مینماید .