بهترین مارک پنجره های دوجداره در کرج

پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست

بهترین مارک پنجره های دوجداره در کرج: پنجره های دوجداره در انواع مارک ها و برندها در بازار موجود میباشد که هر کدام از آنها دارای ویزگی های منحصر به فرد خود می باشند و دارای قیمت های مختلفی می باشند یکی از آیتم های موثر در قیمت پنجره دوجداره upvc همین مارک یو پی وی سی می باشد به  طور کلی سه مدل پروفیل در بازار بیشترین استفاده را دارد. از آنجا که در گواهینامه های معتبر تولید مواد تشکیل دهنده و میزان گارانتی آنها توسط سازمان های مسئول کشوری و جهانی تضمین شده اند میتوان نسبت به تائید کیفی و فنی آنها اطمینان حاصل نمود. همچنین با بررسی جزئیات تولید در پیش و هنگام نصب نیز میتوان این اطمینان را بیش از پیش نمود.

بهترین مارک پنجره های دوجداره در کرج

ویستابست , هافمن و وین تک از برند های برتر محسوب میشوند. برند های دیگری نیز برای پروفیل پنجره دوجداره موجود می باشد اما این سه برند بیشترین تقاضا را دارند در ادامه به بررسی این سه پروفیل می پردازیم.

مواد تشکیل دهنده: پنجره دو جداره upvc متشکل از سه قسمت میباشد که با مونتاژ آن بوسیله دستگاه های صنعتی تولید و یا نیروهای کارآزموده صنعت یو پی وی سی در نهایت تبدیل به پنجره دو جداره یو پی وی سی میشود.

این سه قسمت عبارتست از: پروفیل یو پی وی سی، یراق (با توجه به نوع استفاده از جمله تک حالته، دو حالته، کشویی و… که با دستگیره و لولا ست یراق را تشکیل میدهند.) و شیشه دو جداره.

پنجره دوجداره upvc ویستا بست
پنجره دوجداره upvc ویستا بست

بهترین مارک پنجره های دوجداره

جزئیات تولید: جدا از قسمت های تشکیل دهنده پنجره دو جداره یو پی وی سی، عوامل دیگری همچون گالوانیزه آهن بکار رفته در مقطع پروفیل ها (با توجه به کیفیت و ضخامت آن) و همچنین تسمه لولا که برای مقاومت و استحکام در نصب یراق آلات پشت لولاها و داخل شیار مخصوص به خود در مقطع پروفیل قرار میگیرد حائز اهمیت است.

روش تولید: تولید پنجره و شیشه دو جداره upvc و شیشه دو جداره به دو روشِ دستی و صنعتی انجام میشود.

در روش صنعتی پنجره دو جداره بوسیله دستگاه های اتومات چهار سر جوش و همچنین شیشه ها بوسیله دستگاه های اتومات پلمپ، تزریق گاز آرگون و تزریق چسب پلی سولفات تولید میگردند.

در روش دستی یا سنتی پروسه تولید پنجره و شیشه دو جداره بوسیله نیروی انسانی انجام میشود و ناگفته مشخص است که روش تولید با دستگاه های اتومات، استاندارد و کیفیت بالاتری را در محصول نهایی به مشتری ارائه خواهد داد.