بهترین درب و پنجره دوجداره برای هتل کرج

درب و پنجره دو و سه جداره یو پی وی سی

بهترین درب و پنجره دوجداره برای هتل کرج: امروزه با توجه به فراگیر شدن استفاده از درب و پنجره دوجداره در تولیدات مربوط به صنعت ساختمان و تنوع انواع پنجره دوجداره در این صنعت و ارائه انواع و مدل های مختلف پنجره دوجداره ،این دغدغه در بین استفاده کنندگان وجود دارد که بهترین نوع پنجره دوجداره کدام است و چه ویژگی هایی باید داشته باشد.شرکت پنجره ماندگار با تجربه ۱۵ ساله در صنعت تولید درب و پنجره های دوجداره upvc و از نمایندگان برتر بهترین پنجره های دوجداره میباشد.

بهترین درب و پنجره دوجداره برای هتل کرج

با توجه به تجربه چندین ساله در تولید و فروش انواع درب و پنجره دوجداره برای هتل ها بطور خلاصه مشخصات یکی از بهترین پنجره های دوجداره به شرح ذیل می باشد:

۱- نوع پروفیل مصرفی،پروفیل ویستابست و وین تک با گالوانیزه داخلی با ضخامت ۲ میلمتر. پروفیل ویستابست در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشد و با توجه به ابعاد پنجره و طرح آن ، نوع پروفیل و صخامت گالوانیزه داخلی محاسبه می گردد. در برخی مواقع که ابعاد درب و پنجره یو پی وی سی بزرگ می باشد حتما باید از پروفیل سری ۷۰ ویستابست با گالوانیزه با شکل قوطی و ضخامت ۲ میلیمتر استفاده کرد که در این حالت ممان اینترسی پنجره دوجداره به عدد بالایی خواهد رسید.

پنجره دوجداره

۲- نوع یراق آلات مصرفی: در برند های آلمانی جهت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی خود حتما از یراق roto آلمان استفاده نمایید و در برند های ترک از یراق worne استفاده شود.

بهترین پنجره دوجداره با یراق roto

۳- نوع شیشه دوجداره ، حتما از شیشه دوجداره ای استفاده شود که بصورت تماما صنعتی تولید شده باشد. یعنی اسپیسر داخلی آن خم باشد. دو چسب ثانویه پلی سولفاید و اولیه بوتیل تزریقی در آن استفاده شده باشد. شیشه دوجداره مصرفی باید ۲ سال از نظر عدم بخار گرفتگی گارانتی شود. جهت مصارف معمول بهترین ساختار شیشه شیشه دوجداره با جدار خارجی ۶میل و فضای داخلی ۱۲ میلیمتر و جدار داخلی ۴ میل می باشد. این شیشه عملکردی صوتی خوبی دارد.

پروفیل پنجره کشویی دوجداره ویستابست در کرج
پروفیل پنجره کشویی دوجداره ویستابست در کرج

بهترین درب و پنجره دوجداره

بهترین پنجره دوجداره با شیشه دوجداره

۴- بهترین پنجره دوجداره باید دقیقا مطابق با دفترچه الزامات فنی شرکت ویستابست تولید گردد. حتما در هنگام خرید بفرمایید که این دفترچه بصورت مهر و امضاء شده پیوست قرارداد باشد. حتما از نمایندگی دارای کد ویستابست خرید انجام دهید.

درصورتیکه موارد  عنوان شده در بالا رعایت گردد شما یکی از بهترین پنجره های دوجداره را خرید کرده اید که محیطی آرام و گرم  و بدون گرد و غبار را برای شما فراهم کرده است و از همه مهمتر که با saving انرژی که دارد خود به خود در طی سالیان هزینه خرید خود را جبران کرده است. با استفاده از پنجره دوجداره ویستابست شما شاهد کاهش ۴۰ درصدی در هزینه های گرمایش و سرمایش منزل و یا محل کار خود خواهید شد و تا میزان ۶۰ درصد عایق صوت خواهد بود.