کرکره پنجره اداری انواع رنگ ها در کرج

شیشه دوجداره کرکره داره

کرکره پنجره اداری انواع رنگ ها در کرج: انواع بسیاری از پرده ها , و کرکره ها در بازار موجود است. با وجود مدل های متنوع انتخاب بهترین گزینه برای خانه یا محل کار شما که بتواند بهترین کارایی را متناسب با نیاز شما داشته باشد, می تواند کاری دشوار باشد. قبل از اقدام به خرید لازم است بودجه مورد نظرتان تعیین کنید و در نظر داشته باشید می خواهید برای این کار چقدر هزینه کنید. در تغییر دکوراسیون هر اداره یا منزلی، چه بزرگ و چه کوچک،احتمال این وجود دارد برخی هزینه ها را فراموش کنید و در نظر نگیرید و این مساله ممکن است باعث شود هزینه ها از پیش بینی شما فراتر بروند بنابراین پیش از خرید پرده کرکره، مشخص کردن بودجه ی دردسترس (با توجه به سایر هزینه ها) بسیار مهم است.

کرکره پنجره اداری انواع رنگ ها در کرج

با گسترش استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی ، نسل جدید پرده ها که در ایران با نام پرده ایزوله یا کرکره بین دو شیشبه شناخته می شود، مناسب جهت اینگونه پنجره ها به بازار عرضه شده است که با توجه به نوع بازشو پنجره دوجداره کاربری آنها را آسان نموده است.

جنس مورد استفاده در این کرکره متنوع بوده و در انواع رنگ جنس های آلومینیومی در حالتهای مختلف شفاف، نیمه شفاف و مات تولید و عرضه می شوند.

بافت و ساختار نوع اسکرین این پرده ها بگونه ای است که در حالت پایین بودن پرده، ضمن حفظ دید بیرونی ساختمان، از ورود نور مستقیم خورشید و پرتوهای مضر فرابنفش به داخل محیط ساختمان جلوگیری می کند. چراکه در غیر اینصورت بسیار از وسایل داخلی از جمله فرش ، رویه مبل و تابلوها در معرض آسیب دیدگی خواهند بود.

پرده کرکره داخل شیشه دوجداره
پرده کرکره داخل شیشه دوجداره

کرکره پنجره اداری انواع رنگ ها

این نوع پرده­ کرکره ها رنگ­های بسیار متنوعی دارند. بعضی از آن­ ها می­ توانند از بالا به پایین و یا از پایین به بالا حرکت کنند، ویژگی ای که از آن­ها یک گزینه­ ی تطبیق پذیر با هر اتاقی و هر زمانی از روز می­ سازد.مدل های ضخیم و تاریک کننده و مدل هایی برقی آن ها نیز گزینه هایی مناسب برای دفاتر ادارات هستند.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد، انتخاب پرده کرکره پنجره در دکوراسیون مساله ی مهمی است و باید با اطلاعات کافی سراغ انتخاب آنها رفت