قیمت پنجره پی وی سی ریلی پذیرایی پنج جداره

upvc

قیمت پنجره پی وی سی ریلی پذیرایی پنج جداره: پنجره پنج جداره ریلی بدلیل عدم نیاز به فضای پشت پنجره راحتی در باز و بسته شدن از بهینه ترین و بهترین حالت های بازشوی درب و پنجره پنج جداره پی وی سی در پروژهای نوساز ساختمانی و یا تعویض پنجره های قدیمی با پنجره پنج جداره بدون تخریب می باشد، اما به دلیل کاهش عایق بندی و آب بندی در برابر گرد وغبار و آلودگی صوتی از استقبال کمی برخوردار است با این حال در بعضی موارد استفاده از پنجره پنج جداره ریلی به سبب موقعیت مکانی(بطور مثال پشت مبل ها در پذیرایی) اجتناب ناپذیر است. در سری محصولات پنجره ماندگار از دو نوع پنجره UPVC و پی وی سی ریلی استفاده می شود که از نظر ساختار پروفیل یو پی وی سی با یکدیگر تفاوت هایی دارند که در مطالب زیر هر دونوع پنجره ریلی را بیان می کنیم.

قیمت پنجره پی وی سی ریلی پذیرایی پنج جداره

پروفیل پنجره پنج جداره ریلی با نام سری w260 با شفافیت بالا و دارای ۱۰ سال ضمانت می باشد و مانند دیگر پروفیل ها از بهترین مواد اولیه متناسب با شرایط اقلیمی ایران، ضخامت دیواره های خارجی استاندارد و استانداردهای روز دنیا( RAL GZ 716/1 – BS EN 12608 – DIN EN 12608- ISIRI : 12291/A)  تهیه شده است.

سری ریلی دارای دو پروفیل پنجره پنج جداره تک ریل و دو ریل ریلی  با امکان نصب زوار های شیشه با ضخامت ۴ و ۲۰ میلیمتر می باشد که هر دونوع پنجره پنج جداره وین تک ریلی دارای لاستیک های درزبندی و نیز فیلترهای مویی هستند. همچنین برروی پروفیل کانال هایی تعبیه شده است که آب باران را براحتی تخلیه کند.

قیمت درب پنجره upvc ریلی وین تک در کرج
قیمت درب پنجره upvc ریلی وین تک در کرج

پنجره پی وی سی ریلی پذیرایی پنج جداره

پنجره پی وی سی دو ریل مانند پنجره های آلومینومی ریلی دارای دو ریل مجزا می باشد که امکان حرکت هر دو لنگه با درخواست مشتری امکان پذیر است. این نوع پنجره پایین ترین میزان عایق بندی نسبت به پنجره پنج جداره تک حالته و دوحالته و … را دارد اما نسبت به پنجره های قدیمی آهنی و آلومینیومی از کارایی بیشتری برخوردار است. این پروفیل همانطور که در تصویر سطح مقطع بالا نشان داده شده است، دارای عرض ۸۵ میلیمتر و حفره هایی با پروفیل گالوانیزه تقویت شده می باشد.