پنجره دوجداره کلنگی کرج | قیمت پنجره دوجداره کرج | دلوین

پنجره دوجداره کلنگی کرج | قیمت پنجره دوجداره کرج | دلوین

پنجره دوجداره کلنگی کرج : امروزه به دلیل استفاده عموم از پنجره های دوجداره ، سبب شده تا طراحان پنجره ، تنوع زیادی در محصولات خود ارائه دهند .

پنجره دوجداره کلنگی کرج | قیمت پنجره دوجداره کرج | دلوین

 

به دلیل تنوع بسیار زیاد در پنجره های دوجداره ، باعث شده تا مشتریان طبق سلیقه ای که دارند ، پنجره ی مورد نظر خود را انتخاب نمایند . یکی از مدل های این پنجره ها ، پنجره دوجداره کلنگی و سایبانی بوده که یکی از پنجره هایی است که خواهان بسیار زیادی دارد .

پنجره دوجداره کلنگی چیست ؟

این پنجره شمال یک بازشو لولایی بوده که قابلیت باز شدن از پایین به سمت بالا و بلعکس می باشد . استفاده از این پنجره در کشور های غربی بسیار رایج بوده و امروزه نیز ، از این پنجره در کشور ما استفاده می شود . پنجره کلنگی به طور معمول د رمکان هایی مانند حمام ، سرویس های بهداشتی و همچنین راه پله ها استفاده شده و استفاده از این پنجره سبب تهویه هوا در محیط مورد نظر خواهد بود .
البته می توان در ابعاد بزرگتر نیز از این پنجره استفاده کرد و از زیبایی و کارایی آن استفاده نمود .
این پنجره ، قابلیت باز شدن از داخل به بیرون و هم چنین بازشو از بیرون به داخل را دارا می باشد . همچنین این پنجره قابلیت ترکیب با دیکر پنجره نیر می باشد . به عوان مثال استفاده از پنجره تک حالته در یک قسما پنجره و در قسمت ثابت از این نوع پنجره استفاده شود .

قیمت پنجره دوجداره

مزایا پنجره کلنگی چیست ؟

پنجره کلنگی ، طبق موارد فوق که ذکر شد ، قابلیت نور دهی به محیط را فراهم کرده و شما از نوردهی مناسب این پنجره لذت خواهید برد .
این پنجره به صورت کاملا آسان ، باز و بسته خواهد شد .و همچنین داراقیمت مناسبی نیز می باشد .
هم چنین با باز گذاشتن این پنجره ، تهویه مناسب در محیط شما رخ می دهد .
همچنین این پنجره دارای مونتاژ استاندارد می باشد .

 

پنجره کلنگی

معایب پنجره دوجداره کلنگی چیست ؟

این پنجره به دلیل ساختار خود ، به صورت محدود باز شده و کارایی آن کم تر از سایر پنجره ها می باشد . اگر محیط شما نیازمند تهویه هوای بیشتری می باشد ، مطلوب است از دیگر پنجره ها مانند کشویی و دو حالته و… استفاده نمایید .

پنجره دوجداره کلنگی در چه مکان هایی قابل استفاده هستند ؟

از این پنجره ، می توان در تمامی مکان ها استفاده نمود اما معمولا این پنجره در مکان هایی که فضای کوچکی دارند استفاده می شود به طور مثال : حمام ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه ها ، انباری و…

پنجره کلنگی و سایبانی چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

این دو نوع پنجره ، از لحاظ ساختار کاملا شبیه به هم بوده و تنها تفاوت آن در زاویه باز شدن آن می باشد .پنجره های کلنگی در باز شدن خود دارای محدودیت بوده و فقط در محدوده زاویه ۳۰ الی ۴۵ درجه قابلیت باز شدن دارد اما پنجره های سایبانی هیچ محدودیتی نخواهند داشت .

پنجره دوجداره آلومینیومی کرج 

یراق آلات به کار رفته در ساخت پنجره کلنگی

همان طور که می دانید ، یراق آلات بخشی مهمی در ساختار پنجره های می باشند و همین علت سبب شده تا از بهترین متریال های موجود استفاده شود . این یراق آلات و لوله ها اجازه باز شدن را به پنجره های می دهند .
یراق آلات سبب شده تا این پنجره ها به صورت محدود باز شوند و مزاحمتی برای اطراف پجره ایجاد نکنند .
پس استفاده از یراق آلات مرغوب ، یکی از شرط های مهم در زمان استفاده از پنجره می باشد .

قیمت پنجره دوجداره کلنگی به چه صورت می باشد ؟

مجموعه دلوین ، ارائه دهنده انواع پنجره های دوجداره در کشور بوده و تمامی متریال های موجود در آن ، از بهترین کیفیت می باشد .
جهت دریافت مشاوره رایگان و ارسال پیش فاکتور به بخش تماس با ما مراجعه نموده و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید . قیمت پنجره های دوجداره کلنگی ، با توجه به یراق آلاتی و متریال های دیگر که استفاده می شود ، محاسبه خواهد شد .
عایق بندی در مجموعه دلوین ، از بالاترین سطح بوده و هیچ گونه خرابی در پنجره تولید شده در شرکت ما ، اتفاق نخواهد افتاد .