پنجره دوجداره با پرده کرکره ای

پنجره دوجداره با پرده کرکره ای

پنجره دوجداره با پرده کرکره ای

یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد شرکت پنجره ماندگار در کرج تولید پنجره دوجداره با پرده کرکره ای می باشد که جنس این کرکره ها از آلومینیوم بوده و در رنگ های مختلف قابل اجرا است. نوع شیشه های بکار رفته در پنجره دوجداره با پرده کرکره ای ۶میل سکوریت بوده و کاملا عایق می باشند.

شیشه دوجداره کرکره داره

برخلاف پرده کرکرده ایزوله شده در شیشه دو جداره که نیازمند پروفیل های خاصی برای نصب می باشند، نخستین مدل های IGBU با محفظه های ۲۰ تا ۲۵ میلیمتری از قبل سازگاری قابل ملاحظه ای را با پروفیل های اندازه بزرگ از خود نشان داده اند. با ارائه مدل های نسل آخر از قبیل (TRIFLEX 16) در آینده می توان نسبت به مدیریت امر به منظور کاهش محفظه داخلی مطابق با بالاترین استانداردهای بازار اروپا با استفاده از یک محفظه داخلی ۱۶ میلیمتری اقدام نمود که جزو سخت گیرانه ترین استانداردها بوده و مشتمل بر پروفیل تفکیک کننده و عدم وجود منافذ در قسمت های مرئی کرکره ها می باشد. انواع پرده کرکره بین دوجداره شامل موارد ذیل می باشند.

۱- پنجره دوجداره با پرده کرکره ای مدل دستی
پنجره دوجداره با پرده کرکره ای مدل دستی با عملکردی بسیار ساده و با کمترین ضخامت اسپیسر قابل اجرا می باشد. به همین دلیل قابلیت نصب در تمامی پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک و یو پی وی سی و.. را دارا می باشد. عملکرد پنجره دوجداره با پرده کرکره ای مدل دستی با کابل و مگنت می باشد که عملکردی کاملا مکانیکی بوده و فقط امکان حرکت دورانی کرکره را دارد. پنجره دوجداره با پرده کرکره ای مدل دستی به واسطه داشتن پروفیل های جداکننده SPACER اختصاصی و نصب بسیار سریع و آسان، شرایط حرارتی و بهداشتی پر مصرف ترین در دنیا است و مورد استفاده درتمامی ساختمان ها، بیمارستان ها، دفتر اداری، ویلاها، بانک ها می باشد.

پرده-کرکره-داخل-شیشه-های-دوجداره

۲- پنجره دوجداره با پرده کرکره ای مدل برقی
در پنجره دوجداره با پرده کرکره ای مدل برقی ، کرکره بین شیشه دوجداره مجهز به یک موتور ۲۴ ولت می باشد که این امکان را به شما می دهد که کرکره را توسط یک ریموت به سادگی به سمت بالا و پایین به حرکت در آورده و یا پرده را بصورت سایه و روشن در آورد. مزیت این مدل در این است که پرده کرکره بین دوجدار شیشه را می تواند برخلاف مدل دستی کامل به سمت بالا جمع گردد. در پنجره های کشویی و یا فولکس واگنی جهت حذف سیم برق از باطری های مخصوص استفاده می کنند. فضای مورد نیاز جهت نصب این نوع کرکره در بین شیشه دوجداره ۲۵ میلی متر می باشد. این مدل پرده کرکره بین دوجداره با عرض ۲/۵ و ارتفاع ۳ متر قابل اجرا می باشد.

پرده کرکره داخل شیشه دوجداره

مزایای پنجره دوجداره با پرده کرکره ای
● قابلیت کنترل دید و تنظیم نور ورودی توسط پیچ ولوم تعبیه شده
● تنوع رنگ بسیار زیاد جهت هماهنگی با محیط داخل
● جلوکیری از اتلاف انرژی، آلودگی صوتی
● دوام، ایمنی و طول عمر زیاد
● نگهداری و نظافت آسان