آنالیز شیشه دوجداره و شیشه سه جداره

شیشه دوجداره و سه جداره

آنالیز شیشه دوجداره و شیشه سه جداره

با آنالیز شیشه دوجداره و شیشه سه جداره متوجه می شویم که شیشه سه جداره از سه پنل شیشه ای به جای دو پنل تشکیل شده است که با اضافه شدن شیشه، اسپیسر نیز اضافه خواهد شد و گاز آرگون (خنثی) در فضای بین دو شیشه تزریق می گردد. شیشه سه جداره بیشتر مصرف صنعتی داشته و در مواردی استفاده می‌شود که محیط دارای آلایندگی صوتی بسیار بالایی است .

شیشه دوجداره و شیشه سه جداره

شیشه دو جداره
شیشه دوجداره از پر مصرف ترین شیشه های مورد استفاده در ساختمان است و از دو لایه شیشه فلوت با فاصله تعیین شده بوسیله اسپیسر تشکیل شده است. این محصول با در نظر گرفتن میزان عایق بندی و قیمت مناسب در بهینه ترین حالت شیشه می باشد و برای افزایش عایق بندی صوتی از ضخامت های ۴+۶ استفاده می گردد(۴ و ۶ ضخامت جداره های شیشه هستند). در صورت استفاده از شیشه دوجداره و پنجره های عایق می توان در ازای هر مترمربع شیشه دو جداره در درب و پنجره دوجداره به میزان ۴۰ مترمکعب گاز در سال صرفه جویی کرد. از دیگر محصولات شرکت پنجره دوجداره upvc ماندگار در کرج تولید شیشه دوجداره صنعتی با بالاترین کیفیت را می توان نام برد.

شیشه دوجداره

شیشه سه جداره
این محصول از مجموع سه لایه شیشه به همراه دو عدد اسپیسر تشکیل شده که موجب افزایش قیمت ۱٫۸ برابر نسبت به شیشه دوجداره میگردد. عمده ترین دلیل انتخاب شیشه سه جداره برای پروژه هایی تعویض پنجره های قدیمی با آلودگی های صوتی بالاست و از ضخامت های ۴ +۶+۴ برای عایق بندی بهتر استفاده می شود اما در حقیقت میزان عایق بندی حرارتی شیشه سه جداره مزیت این نوع شیشه محسوب می شود.

شیشه سه جداره

تفاوت شیشه دوجداره با شیشه سه جداره
قیمت : شیشه سه جداره نسبت به شیشه دوجداره افزایش قیمت تقریبی ۱٫۸ برابری دارد.
عایق صوت: شیشه سه جداره عایق بهتری نسبت به شیشه های دوجداره و تک جداره دارد.
عایق دما: در حالت عادی ضریب عایق بندی شیشه سه جداره نسبت به اختلاف دما تقریبا افزایش ۴۰ درصد نسبت به شیشه دوجداره دارد.
عایق گردوغبار: در صورت استفاده از پروفیل UPVC تمامی شیشه های چند جداره کاملا ایزوله گردوغبار هستند.