پنجره دوجداره آلومینیوم کرج | قیمت پنجره دوجداره کرج | دلوین

هزینه پنجره دوجداره در عظیمیه کرج | پروفیل ویستابست | دلوین

پنجره دوجداره آلومینیوم کرج: پلی‌ ونیل ‌کلرید یه پلاستیک کم وزن می باشد که در ساختمان کارایی بسیاری دارد . به کار بردن از پلاستیک کننده ها این ماده را انعطاف پذیر می کند و سبب این می شود استفاده از ان در لوله های ساختمانی مصرف می شود .
هرچه قدر وجود برخی از مواد سمی در تلفیق ان ، گمان های سمی بودن ان را قوی می کند اما همچنین در لوله های ساختمانی مورد عالی محسوب می شود

پنجره دوجداره آلومینیوم کرج | قیمت پنجره دوجداره کرج | دلوین

پنجره یو پی وی سی
این ماده ، همان پی وی سی می باشد با این فرق که از پلاستیک کننده ها در تلفیق ان به کار نمی رود . این به کار نبردن ها از پلاستیک کننده ها ، از منعطف بودن این ماده را پایین می اورد و نسبت به پی وی سی ، ماده ای دشوار ‌تر می شود . ولی نسبت به عوض شدن رنگ قوی تر می باشد و به محیط زیست هم صدمه نمی رساند .
به کار بردن از یو پی وی سی در قاب و پروفیل های پنجره بسیار زیاد و در مقایسه با درب و پنجره پی وی سی هم زیاد تر کار می شود .
خب همان گونه که در قسمت پیش عرض کردم ، از جنس پی وی سی اکثرا جهت لوله های ساختمانی به کار می رود و از جنس یو پی وی سی اکثرا جهت قاب پنجره به کار می رود . به این دلیل ، در این قسمت به بررسی تفاوت یو پی وی سی با آلومینیوم ، چوب و آهن می پردازیم .

پنجره دوجداره آلومینیوم کرج

مزیت های پنجره یو پی وی سی ( یو پی وی سی )

به کار بردن از یو پی وی سی مزیت هایی دارد که در پی این مطلب به ان ها می پردازیم :
– ضد آب : یو پی وی سی ضد آب است . این کار سبب می شود از این جنس به اسانی در هر موقعیت آب ‌وهوایی به کار برد . برخی از جنس مانند چوب و فلز این ویژگی را ندارند و می بایست در رو در رو رطوبت حفظ بشوند .

 زرد رنگ نمی شود

 هر چه آلومینیوم هم ضد آب است اما در تاثیر مجاورت بسیار با رطوبت به رنگ زرد می رود . این عیب آلومینیوم سبب می شود تا پنجره های یو پی وی سی
در مقابل رطوبت ، فاقد رقیب باشد .
هزینه کم تر : پنجره یو پی وی سی در مقایسه با پنجره های آلومینیومی و چوبی کم هزینه تر می باشد . این ملاک سبب می شود گزینه میان یو پی وی سی و دیگر جنس ها برای اکثر اشخاص تا جایی عادی تر بشود .
در مقابل موریانه مقاوم می باشد : پنجره یو پی وی سی در برابر خوردگی به واسطه موریانه مقاوم می باشد . این گزینه ، برای پنجره یو پی وی سی در مقایسه با پنجره چوبی یه پوعن مثبت حساب می شود .

 

توانایی بازیافت

  یو پی وی سی را می شود پس از دوره عمل کرد بازیابی نمود . این مبحث سبب می شود این جنس به محیط زیست صدمه ای وارد نکند .
۶- منتقل کردن گرما پایینی دارد : منتقل کردن گرمایی پایین ، سبب این می شود در فصل پاییز و زمستان از هدر رفتن انرژی کاسته شود . هدر رفتن انرژی ، در پنجره های فلزی و آلومینیومی بسیار می باشد و پنجره یو پی وی سی در این عرصه از ان ها جلو افتاده است .

قیمت پنجره دوجداره کرج

عیب های پنجره یو پی وی سی

در پی این مطلب ، ذره ای هم به عیب های یو پی وی سی بررسی کنیم ( یو پی وی سی ) :
۱- در برابر حرارت مقاوم نمی باشد : داخل اوردن حرارت بالا و یا سرمای بسیار سبب می شود پنجره یو پی وی سی صدمه ببیند .
این در زمانی است که آلومینیوم قادر می باشد در ان حرارت و یا سرما به اسانی کار کند .
۲ – توانایی رنگ کردن ندارد : پنجره های چوبی و آلومینیوم مزیتی که دارند این می باشند که رنگ امیزی می شوند . این مبحث سبب می شود
به طور حس یکسانی ، بسیار اسان با رنگ امیزی ظاهر پنجره را تغییر دهد .