نمایندگی پنجره دوجداره ویستابست رنگی کرج

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست

نمایندگی پنجره دوجداره ویستابست رنگی کرج:  شرکت ویستابست از سال ۱۳۸۶ با تجهیز  ماشین آلات و تکنولوژی پیشرفته کشور آلمان ، آغاز به کار کرد. انتخاب هوشمندانه در مسیر تولید محصول با کیفیت پنجره دوجداره موجب افزایش تقاضای پنجره ویستابست و ماندگاری نام ویستابست در صنعت ساختمان گردید. گام نخست تولید پنجره دو و سه جداره ویستابست، فرمولاسیون و قالب پروفیل upvc است. پنجره ویستابست با در نظر گرفتن سخت ترین شرایط آب و هوایی جغرافیایی ایران توسط آزمایشگاه مرجع استاندارد رال آلمان SKZ و دیگر موسسات استاندارد آلمان مورد آزمون و تایید قرار گرفت. و شرکت ویستابست دارای نمایندگی در همه شهرهای ایران می باشد نمایندگی پنجره ویستابست در کرج  شرکت ماندگار است

نمایندگی پنجره دوجداره ویستابست رنگی کرج

بررسی های انجام گرفته در رابطه با قابلیت ها ی مختلف پروفیل upvc ویستابست و با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان مختلف در صنعت ساختمان و همچنین کارخانه داران ، تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی و همچنین مصرف کنندگان درب و پنجره دو جداره upvc، پروفیل ویستابست از مجموع ۴۰ بارم ، با کسب ۳۷ بارم مثبت از نظر کیفیت پروفیل یو پی وی سی در آزمایشات مختلف سختی، قابلیتهای فنی، استحکام و…..در رتبه نخست پروفیلهای  دو و سه جداره یو پی وی سی ایران قرار دارد.

نمایندگی ویستابست در کرج

پروفیل پنجره دو جداره ویستا بست

پنجره دوجداره رنگی
پنجره دوجداره رنگی

پروفیل پنجره دوجداره ویستابست همچون چشم های ساختمان هستند شما بدون خروج از ساختمان اتفاقات بیرون را به کمک آن به داخل می آورید. نور، گرما، سرما و صدا های بیرون (کوچه یا خیابان) توسط پنجره به داخل آورده می‌شود. اما به دلایل مختلف نمی خواهید که سرما، گرما و صدا های بیرون وارد فضای ساختمان شما بشوند. پنجره دو جداره ویستابست می توانند نیازهای تان را تامین کنند. به این منظور پروفیل های مختلفی را ویستا بست به شما عرضه می کنند. بیش از چهل نوع پروفیل برای پنجره های ویستا بست وجود دارد

پروفیل پنجره دوجداره ویستابست شامل آزمون های رنگ و براقیت، اندازه گیری وزن مخصوص ظاهری، تعیین مقاومت گوشه جوش خورده، برگشت حرارتی، انحراف از خط راست و اندازه گیری مقاومت ضربه می باشد

پنجره دوجداره ویستابست شامل پروفیل های یو پی وی سی مختلفی هستند که هرچه تنوع این پروفیل ها بیشتر باشد، تنوع در مدل نصب یاتعویض پنجره بدون تخریب و حالت های بازشو پنجره UPVC افزایش پیدا می کند. پروفیل های پنجره ویستابست در ۴ سری با اسامی پروفیل سه محفظه ای، پروفیل ۵ محفظه ای، پروفیل سری کشویی و پروفیل های جانبی تولید می گردد. زیرمجموعه این سری ها هر یک دارای چندین نوع پروفیل (۳۶ قالب) برای پاسخگویی به نیاز روزافزون مشتریان می باشد.

پروفیل های رنگی ویستابست در کرج

پنجره رنگی
پنجره رنگی

رنگ زوبل آلمان پنجره upvc سری پنجره رنگی اغلب بصورت بیرون رنگ و برای همخوانی پنجره با نمای ساختمان کاربرد دارد و شامل ۱۹۰ نوع رنگ می باشد که انتخاب رنگ آن بوسیله کالیته رنگ صورت می پذیرد. بدلیل کیفیت خاص پنجره دوجداره ویستابست رنگی، الزاما از رنگ زوبل آلمان و یا رنگ های مخصوص پروفیل بر پایه آب برای رنگ آمیزی استفاده می گردد، روند پاشش رنگ پس از تولید کامل درب و پنجره UPVC صورت می گیرد. از خصوصیات این نوع می توان ضد خش بودن، تنوع رنگ و عدم تغییر رنگ در شرایط آب و هوایی مختلف را نام برد.

پنجره دوجداره رنگی ویستابست کرج

این نوع پروفیل ها با استفاده از رنگ مخصوص پروفیل upvc  به صورت پاششی با ابزار مخصوص بر روی پروفیلها پاشیده میشود. از مزایای این نوع درب و پنجره یو پی وی سی رنگی ۱۵ سال ضمانت ثبات رنگ دارد، ضد خش بودن، نظافت آسان و تنوع رنگ بالا (در ۱۹۰ نوع رنگ) پنجره ویستابست می باشد و همچنین می توان از پنجره یو پی وی سی ویستابست استفاده کرد که نمای بیرونی آن دارای رنگی متفاوت نسبت به نمای داخلی آن داشته باشد.

انواع رنگ لمینیت پنجره دوجداره upvc

  • پروفیل پنجره دوجداره سفید با پوشش رنگ اکریلیک
  • پروفیل پنجره upvc سفید با پوشش یک طرف لمینیت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
  • پروفیل لمینیت پنجره دوجداره طرح چوب قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینیت
  • علاوه بر پروفیل های رنگی لمینیت شده ، امکان رنگ پروفیل با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد،با این روش تنوع رنگ بسیار زیاد بوده و پوشش رنگ کاملاً مقاوم و دارای ۱۰ سال گارانتی می باشد .شما می توانید پروفیل های یو پی وی سی را به هر رنگی که می خواهید با توجه به طراحی ساختمان خود آن را انتخاب کنید،پس از ساخت پنجره به صورت سفید،پنجره و درب را به کارخانه رنگ ارسال نموده و با شماره رنگی که در رال رنگ انتخاب نموده اید آن را رنگ کرده و مدتی برای خشک شدن و استیبل شدن رنگ در کارخانه رنگ می ماند.پس از مراحل  رنگ پنجره دوجداره به طور کامل روی پنجره و درب را با مشما پوشانده شده تا در زمان حمل آسیبی به رنگ آن زده نشود و برای انجام مراحل نصب درب و پنجره های upvc به محل پروژه ارسال می گردد.