فروش پنجره دوجداره اقساطی وین تک کرج

پنجره دوجداره وین تک

فروش پنجره دوجداره اقساطی وین تک کرج; پنجره دوجداره وین تک دارای طرفداران زیادی می باشد پنجره دوجداره وین تک دارای قیمت مناسب و نیز دارای شکل ظاهری زیبایی می باشدپنجره دو جداره win tech به جرات میتوان گفت دارای بالاترین حجم استفاده در صنعت ساختمان می باشد چرا که سالیان درازی را در ایجاد پروفیل برای درب و پنجره دوجداره داشته است.شرکت پنجره ماندگار پنجره های دوجداره وین تک را به صورت اقساطی عرضه میکند ومشتریان میتوانند با تماس با شرکت سفارش خود را بابت پنجره وین تک تحویل نمایند

فروش پنجره دوجداره اقساطی وین تک کرج

شرکت وین تک دارای افراد باتجربه و متخصص در امر تولید پروفیل می باشد استفاده از ماشین آلات و تجهیزات حرفه ای نیز به نوعی توانسته است بر کیفیت محصولات این شرکت اضافه کند به همین دلیل پنجره های دوجداره وین تک دارای حجم بالایی از استفاده می باشد چرا که این شرکت اولا دارای سابقه کاری بالایی می باشد دوما از لحاظ قیمت و هزینه و عمر بالای این پنجره های میتواند گفت یک انتخاب مناسب می باشد.در پنجره دوجداره وین تک دارای شفافیت بالای می باشد چرا که سعی شده است در ساخت پروفیل های این نوع از پنجره ها از بهترین نوع مواد اولیه استفاده شود که این امر می تواند تا حد زیادی باعث بالا بردن شفافیت پنرجه دوجداره وین تک شود.پروفیل های به کار رفته در پنجره دوجداره وینک به گونه ای می باشد که انواع مختلفی از کنترل کیفی ها روی این پروفیل انجام می شود. شما میتوانید برای خرید، با یکی از نمایندگی پنجره وین تک در کرج با مجموعه ما تماس بگیرید.

ماشین آلات وین تک

در این مجموعه با بهره گیری از دانش فنی و مهارت های نیروی انسانی متخصص و کارآزموده و همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا در صنعت درب و پنجره UPVC توانسته ایم پروفیل UPVC با استانداردهای جهانی و با کیفیت را با برند درب و پنجره وینتک عرضه کنیم.

ماشین آلات وینتک از آخرین دست آوردهای تکنولوژی کشور آلمان بصورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی می باشد. فاز ۱ این شرکت با استقرار ۱۲ خط اکسترودر جهت تولید پروفیل UPVC و در نظر گرفتن زیر ساخت های لازم در جهت وسعت بخشیدن به روند تولیدی خود، جهت نصب ۳۰ خط اکسترودر آغاز به کار گردید.

تنوع رنگ پروفیل وینتک

قیمت پنجره وینتک کشویی دو جداره در کرج

ترکیبات مواداولیه پروفیل پنجره UPVC اصولا سفید رنگ می باشد که این شفافیت و سفیدی رنگ با توجه به ترکیبات، کیفیت و فرمولاسیون مواد اولیه استفاده شده در هر کارخانه تولید پروفیل UPVC متفاوت بوده، به طوریکه این شفافیت و نوع سفیدی رنگ کاملا محسوس می باشد. در کارخانه تولید پنجره دو جداره وین تک در ایران، محصولی با حداکثر شفافیت ممکن با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی تولید و به بازار درب و پنجره دوجداره وینتک عرضه می گردد. وین تک در جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخگویی به سلیقه مشتریان و همچنین بر طرف کردن نیاز معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید درب و پنجره وینتک با پوشش لمینت طرح چوب برجسته نموده است.

کنترل کیفی محصولات وینتک

کنترل کیفی حین فرایند تولید و پس از آن از جمله اقداماتی است که در کیفیت محصول تاثیر شگرف دارد. درب و پنجره وین تک در طی فرایند تولید و قبل از عرضه به بازار در آزمایشگاه های وینتک تحت تستهای مختلف کیفی قرار می گیرد و از مواد اولیه در هر شیفت کاری نمونه گیری می شود. همچنین لیستی از آزمایشات روی سطح مقاطع پروفیل انجام می شود که اگر نتایج آنها از حد استاندارد مشخص شده کمتر باشد از ارسال محصول به انبار یا واحد های فروش وینتک جلوگیری به عمل می آید. لیست آزمایشات به شرح زیر می باشد:

خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک در کرج

* تست مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی گراد

* تست مقاومت حرارتی تا ۴۰- درجه سانتی گراد

* تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش نور خورشید

* آزمایش میزان مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر

* شفافیت رنگ سطوح پروفیل

* کنترل مقاومت نقطه جوش پروفیل

* کنترل ابعادی دیواره هایمقاطع پروفیل

* آزمایش میزان صاف بودن سطح پروفیل

در مجموعه تولیدی وینتک طی فرایند بسته بندی، لیبل هایی بر روی بسته های پروفیل قرار می گیرد که اطلاعاتی مانند کد کالا، زمان، تاریخ تولید و نام مسئول کنترل کیفیت در خط تولید می باشد که در دوره های زمانی مختلف، قابل پیگیری خواهد بود.