معرفی پنجره دوجداره ویستابست

معرفی پنجره دوجداره ویستابست

پنجره دوجداره ویستابست یکی از انواع مرغوب پنجره های دوجداره یا یو پی وی سی می باشد. ویستابست یکی از برندهای بسیار معتبر در زمینه صنعت درب و پنجره سازی می باشد که افراد زیادی در ساختمان های خود از آن استفاده می کنند. با توجه به نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی پنجره های دوجداره طرفداران زیادی پیدا کرده اند. در این مطلب به معرفی پنجره دوجداره ویستابست پرداخته شده است.

معرفی پنجره دوجداره ویستابست

شرکت های مختلفی وجود دارند که به تولید انواع درب و پنجره می پردازند. ویستابست یکی از شرکت های معتبر در زمینه ساخت پروفیل های درب و پنجره دوجداره می باشد. این شرکت محبوبیت بالایی را در میان مصرف کنندگان دارد و این به علت کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت می باشد.

مزایای پنجره دوجداره نسبت به پنجره های معمولی

قبل از این که به معرفی پنجره دوجداره ویستابست بپردازیم به مزایای پنجره های دوجداره اشاره می کنیم. این روزها استفاده از پنجره های دوجداره یا یو پی وی سی گسترش زیادی یافته است و این به علت ویژگی های منحصر به فرد و مزایایی است که این نوع پنجره دارا می باشد. از مزایای پنجره دوجداره می توان به عایق صوت بودن آن اشاره کرد که اجازه عبور هیچ گونه صدایی را از بیرون به داخل ساختمان و برعکس نمی دهد. عایق بودن در مقابل سرما و گرما نیز باعث استفاده گسترده از این نوع پنجره شده است.

پنجره های دوجداره علاوه بر عایق بودن در مقابل سرما و گرما و صدا از زیبایی خاصی نیز برخوردار می باشند و نمای ساختمان را زینت می بخشند. این نوع پنجره های برای تمامی شرایط آب و هوایی مناسب می باشند. همچنین طول عمر و دوام پنجره های دوجداره بسیار قابل توجه می باشد و قیمت آنها نیز مقرون به صرفه می باشد.

اجزای مختلف پنجره دوجداره ویستابست

جهت معرفی پنجره‌دوجداره‌ویستابست به طور کامل نیاز است تا به اجزای مختلفی که در آن به کار رفته است بپردازیم. این پنجره دارای اجزای مختلفی مانند یراق آلات، لاستیک های آب بندی، شیشه دوجداره، پروفیل ویستابست و گالوانیزه داخل پروفیل می باشد. لاستیک آب بندی نوع EPDM کیفیت بالاتری از نوع PVC و پلاستیکی آن دارد و در کیپ شدن پنجره به طور کامل تاثیر زیادی دارد.

انواع پنجره دوجداره ویستابست

این نوع پنجره بر اساس مدل باز و بسته شدن آن انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنجره دوجداره ثابت
  • پنجره دوجداره کشویی
  • پنجره دوجداره لولایی
  • پنجره دوجداره یک لنگه و دو لنگه باز شو
  • پنجره دوجداره فرانسوی
  • پنجره دوجداره فولکس واگنی

قیمت پنجره دوجداره ویستابست

قیمت این نوع پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع یراق آلات استفاده شده در پنجره‌دوجداره‌ویستابست اهمیت بسیاری دارد و یراق آلات آلمان و ترکیه از بهترین نوع یراق می باشند. طول پروفیل استفاده شده در پنجره نیز پارامتر دیگری جهت تعیین قیمت این نوع پنجره می باشد.

شیشه دوجداره در کیفیت های مختلفی تولید می شود که هر چه کیفیت بالاتر باشد طبیعتا قیمت نیز بالاتر می رود. کیفیت بالای شیشه دوجداره سبب می شود تا خاصیت عایق بودن پنجره در مقابل صدا و همچنین سرما و گرما افزایش یابد.

علاوه بر موارد گفته شده نصب پنجره‌دوجداره‌ویستابست نیازمند مهارت و تخصص می باشد و کیفیت نصب پنجره بر قیمت آن نیز تاثیر گذار خواهد بود.

همچنین بخوانید:

استعلام قیمت پروفیل upvc

نمایندگی ویستابست در کرج