معایب شیشه دوجداره | قیمت پنجره دوجداره کرج | دلوین

معایب شیشه دوجداره | قیمت پنجره دوجداره کرج | دلوین

معایب شیشه دوجداره : شیشه های دوجداره از دولایه شیشه با فاصله مشخص شده در کنار هم تشکیل شده که فاصله بین این شیشه ها
را از گاز ارگون پر می کنند. شیشه دوجداره امروزه در صنعت ساختمان سازی بسیار پرکاربرد بوده و می توان آن را در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار داد.

معایب شیشه دوجداره | قیمت پنجره دوجداره کرج | دلوین

 

این شیشه از ایمنی بالایی برخوردار بوده که می تواند امنیت ساختمان را تا چند برابر افزایش دهد. در این مقاله سعی داریم شما را با شیشه
دوجداره و معایب و مزایای آن آشنا کنیم با ما همراه باشید.

شیشه دوجداره و کاربرد آن

شیشه دوجداره دولایه شیشه با فاصله کم در کنار هم قرار گفته که بین شیشه ها را گاز آرگون تزریق می شود. این شیشه عایق بندی بالا دارند
و در ادارات ساختمان ها و بانک و مدارس و … به کار می رود. ضخامت های شیشه دوجداره کرج می تواند متفاوت باشد و در انواع مختلف نیز تولید شود.

شیشه رفلکس طلایی | پنجره آلومینیوم کرج | دلوین

مزایا شیشه دوجداره

شیشه دوجداره دارای مزایای گوناگونی می باشد که اکثر سازندگان به تهیه آن تمایل پیدا می کنند. در ادامه به بررسی برخی از مزایای شیشه دوجدارهمی پردازیم.

جلوگیری از اتلاف انرژی : ساختار شیشه های دوجداره طوری تشکیل شده که می تواند موجب ذخیره انرژی شود و ورود
و خروج گرما و سرما را به ساختمان کاهش دهد و از اتلاف انرژی جلوگیری کند. با استفاده از شیشه دوجداره هزینه های مصرف انرژی را کاهش می یابد.
جلوگیری از ورود صدا به ساختمان : شیشه دوجداره به علت دو لایه بودن و گاز آرگون داخل آن از ورود صدا به داخل جلوگیری می کند و عایق بسیار
مناسبی می باشد. این ویژگی شیشه دوجداره موجب برگشت آرامش در زمان استراحت و کار می شود. برای افرادی که در منطقه ای شلوغ
یا در کنار مدرسه زندگی می کنند استفاده از شیشه دوجداره گزینه مناسبی می باشد.
امنیت بالا : شیشه دوجداره از شیشه های معمولی تک جداره مقاوم تر بوده و به سختی شکسته می شود. این شیشه ها موجب افزایش امنیت
در ساختمان شده و احتمال سرقت از منزل را پایین می آورد. مشتری می تواند با استفاده از شیشه دوجداره سکوریت و لمینیت این امنیت را چند برابر کند.

ماندگاری بالا

شیشه های دوجداره در برابر ضربه مقاوم بوده و تا سال ها ماندگاری دارد. اگر شیشه ها به هر دلیلی دچار مشکل و شکستگی شوند
می توانند بازیافت شوند و دوباره به چرخه تولید برگردند.

بخار نکردن شیشه دوجداره

شیشه دوجداره بخشی به نام رطوبت گیر دارد که در زمان بارندگی و اختلاف دما باعث می شود بخاری روی شیشه جمع نشود. وجود گار آرگون نیز در بین دو شیشه موجب شده اختلاف دما در دو طرف شیشه باعث عرق کردن شیشه نشود.
بالا رفتن ارزش ملک : بالا رفتن قیمت ساختمان از دیگر مزایای شیشه دوجداره می باشد. ساختمان هایی که شیشه دوجداره دارند بیشتر نظر مشتری را جلب می کنند و بهتر به فروش می رسند.
تنوع در رنگ : شیشه دوجداره دارای انواع رنگ مانند دودی برنزی و سبز و غیره می باشد که مشتری می تواند با توجه به نمای ساختمان و دکوراسیون داخل آن را انتخاب کند. این شیشه نیز دارای طرح های مختلفی می باشد که شیشه دکوراتیو و سند بلاست و لمینیت و … از نمونه های آن می باشد.

معایب شیشه دوجداره

تنها ایراد شیشه دوجداره قیمت بالای آن می باشد که می توان بعد از مطلع شدن از مزایای آن از این عیب چشم پوشی کرد. این ایراد زمانی به حساب می آید که مشتری محدودیت بودجه داشته باشد. اما شما می توانید با یک بار هزینه بابت قیمت پنجره دوجداره کرج تا سال ها از مزایای آن استفاده کنید. در این مقاله راجع به شیشه دوجداره و معایب و مزایای آن صحبت شد تا شما در زمان خرید اطلاعات کافی داشته و انتخاب مناسب تری داشته باشید.

سخن آخر

مجموعه دلوین ، به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و ارائه شیشه دوجداره در کرج، این امکان را دارد تا از بهترین و مواد اولیه و بهترین متریال با نازل ترین قیمت موجود در بازار استفاده نماید تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید ، برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان مجموعه دلوین ، به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید . اعتماد شما ، اعتبار ماست .