شیشه دودی پنجره دوجداره کرج | پنجره ویستابست کرج | دلوین

شیشه دودی پنجره دوجداره کرج | پنجره ویستابست کرج | دلوین

شیشه دودی پنجره دوجداره کرج: در چند سال گذشته استفاده از پنجره دوجداره و شیشه دوجداره در ساختمان ها بسیار پر کاربرد بوده است.
شیشه دودی پرمصرف ترین و پرفروش ترین شیشه در پنجره دوجداره می باشد. می توانند علاوه بر تامین نور در داخل ساختمان می توانند
به زیبایی ساختمان نیز کمک کنند.

شیشه دودی پنجره دوجداره کرج | پنجره ویستابست کرج | دلوین

شیشه های دوجداره نیز مانند شیشه های معمولی در رنگ های مختلفی عرضه می شود. در بین رنگ های تولید شده شیشه دوجداره دودی
از دیگر رنگ ها پر طرفدار تر است. در ادامه مقاله قصد داریم شیشه دودی دوجداره را مورد بررسی قرار دهیم.

شیشه دودی پنجره دوجداره چیست؟

این نوع از شیشه به دلیل رنگ تیره ای که دارد بیشتر در نمای ساختمان ها استفاده می شود. شیشه دودی دوجداره پس از نصب اجازه نمی دهد
داخل ساختمان را به راحتی مشاهده کرد. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد تفاوت شیشه دودی با شیشه برنزی است. این دو شیشه از پر کاربرد
ترین رنگ شیشه می باشد که معمولا باهم اشتباه گرفته می شوند. شیشه دودی پنجره دوجداره کرج  متمایل به رنگ مشکی بوده و شیشه برنزی متمایل به رنگ قهوه ای می باشد.

شیشه دودی پنجره دوجداره چگونه تولید می شود؟

این شیشه ها  معمولی از دو لایه شیشه تشکیل شده اند به همین علت باید برای تولید شیشه دوجداره دودی از دو لایه شیشه دودی با
اندازه های یکسان استفاده کرد. بعد از برش دادن شیشه ها اسپیسر ها نیز باید برش داده شوند. اندازه ضخامت اسپیسر به اندازه شیشه بستگی دارد.
بعد از برش اسپیسر ها باید رطوبت گیر درون آن تزریق شود. سپس اسپیسر ها را بین دوشیشه قرار داده و به وسیله دستگاه مخصوص گاز بی اثر آرگون
را بین دولایه شیشه تزریق می کنند و در نهایت با استفاده از چسب مخصوص شیشه های دوجداره را بهم متصل می کنند.

شیشه دودی پنجره دوجداره در کجا کاربرد دارد؟

برای جلوگیری از تابش نور شدید خورشید در مناطق گرمسیری و جنوب استفاده از این شیشه گزینه مناسبی می باشد چرا که شیشه دودی از شدت
نور خورشید و گرما می کاهد. اما در مناطق سردسیر این شیشه کاملا برعکس عمل کرده و باعث تجدید سرما می شود.

شیشه دوجداره رفلکس چیست؟
شیشه دوجداره رفلکس چیست؟

انواع شیشه دودی پنجره دوجداره کدام اند؟

شیشه رفلکس دودی : شیشه رفلکس دودی با استفاده از ترکیب شیشه و آلیاژ فلز تولید می شود و معمولا یک لایه شیشه ساده و لایه دیگر معمولی می باشد.
این شیشه در ساختمان ها بسیار کاربرد دارد.
شیشه سکوریت دودی : سکوریت کردن شیشه مقاومت شیشه را در برابر ضربه و فشار بیشتر می کند. استفاده از شیشه دودی دوجداره سکوریت فضا را تاریک کرده و اجازه ورود نور خورشید نیست برای اینکه فضا خیلی تاریک نباشد پیشنهاد می شود از یک لایه شیشه ساده و از یک لایه شیشه سکوریت دودی استفاده شود.
شیشه لمینیت دودی : شیشه لمینیت دودی از چند لایه شیشع و یک لایه رزین ساخته می شوند که مانند شیشه سکوریت در برابر باد و فشار و ضربه مقاوم بوده و به علت داشتن لایه رزین در زمان شکسته شدن ریزشی نداشته و فقط تکه تکه می شود.
طرح دار دودی : شیشه های طرح دار می تواند به صورت رنگی شفاف و مات تولید شوند و در ساختمان و دکوراسیون داخلی استفاده می شوند.

شیشه دکوراتیو دودی

این شیشه از دو لایه شیشه دودی تشکیل شده که با استفاده از حکاکی و سند بلاست کردن به صورت دکوراتیو تولید می شود. شیشه دکوراتیو دودی نسبت
به دیگر شیشه ها گرانتر می باشد.
شیشه سند بلاست دودی : برای تولید شیشه سند بلاست دودی با استفاده از ماسه به وسیله دستگاه مخصوص با سرعت بالا به سمت شیشه پرتاب می شود تا طرح مورد نظر را روی شیشه ایجاد کند. از این روش می توان برای حک کردن لوگو شرکت و کارخانه روی شیشه استفاده کرد.

سخن آخر

مجموعه دلوین ، به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و ارائه شیشه دودی پنجره دوجداره ویستابست  در کرج، این امکان را دارد تا از بهترین و مواد اولیه و بهترین متریال با نازل ترین قیمت موجود در بازار استفاده نماید تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید ، برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان مجموعه دلوین ، به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید . اعتماد شما ، اعتبار ماست .