قیمت پنجره upvc لمینت طرح چوب

قیمت پنجره upvc لمینت طرح چوب

قیمت پنجره upvc لمینت طرح چوب

چوب یکی از منابع تولید پنجره از گذشته تا به امروز بوده و دلیل آن زیبایی خاصی است که در نمای ساختمان ایجاد می کند, اما متاسفانه پنجره های چوبی از عمر کوتاهی برخوردار بوده و پس از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست می دهند. امروزه با روی کار آمدن درب و پنجره های دوجداره شما می توانید برای داشتن پنجره هایی زیباتر و هماهنگ با نمای داخلی و خارجی ساختمان، از پنجره های upvc لمینت شده طرح چوب استفاده نمایید. توجه داشته باشید قیمت پنجره upvc لمینت طرح چوب با توجه به دورولمینت و یا یکرولمینت بودن متفاوت است.

پنجره دوجداره لمینت طرح چوب

درب و پنجره upvc لمینت شده پروفیل هایی هستند که فویل های رنگی در فرآیندی خاص و به واسطه ماشین آلات مربوط به این کار روی آنها به شکلی جدایی ناپذیر چسبانده و از این طریق امکان تولید رنگ های مختلفی از پنجره برای خریداران از جمله آرشیتکت ها فراهم می شود. یکی از شاخص ترین مزایای لمینت کردن پروفیل های upvc، امکان پیاده سازی طرح های مختلف روی درب و پنجره upvc می باشد که از بین تمامی طرح های موجود در دنیا چند طرح مختلف چوب مانند گردویی، بلوطی و ماهاگونی و در بین رنگ ها نیز نوک مدادی و نقره ای پر مصرف ترین انواع پنجره upvc لمینت هستند.

رنگهای پنجره دورو لمینیت

پروفیل های پنجره upvc لمینت از لحاظ نوع پوشش به دو دسته بیرون لمینت و دوطرف لمینت تقسیم بندی می شوند که هریک از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند. در لمینت داخلی و بیرونی از پروفیل های سفید رنگ استفاده می شود اما در پروفیل های دورو لمینت باید از پروفیل upvc مغز قهوه ای و یا همرنگ لمینت استفاده گردد. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی در تولید درب و پنجره دورو لمینیت اهمیت فراوانی داشته و شرکت پنجره ماندگار در کرج امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های لمینت شده طبق سفارش مشتری در اختیار دارد.