فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست

فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست

فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست

درب و پنجره های دوجداره فولکس واگنی ویستابست نسل جدیدی از پنجره های کشویی می باشند که از نظر زیبایی, عایق بندی و نحوه کارکرد به مراتب از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. شرکت پنجره ماندگار در کرج به فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در سه طرح ساده، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و با استفاده از بهترین و معتبرترین یراق آلات ترک و آلمانی اعم از روتو و GU نسبت به انجام کار به صورت حرفه ای طبق استاندارهای بین المللی برای جلب رضایت مشتریان محترم آماده ارائه خدمات می باشد .

پنجره فولکس واگنی

حالت بازشوی پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست همانطور که از اسم آن برمی‌آید مانند درب‌های خودروی ون و بر روی ریل ست بوده و تا زاویه ۴۵ درجه باز خواهد شد و هیچ‌گونه فضایی را در هنگام باز شدن اشغال نمی کند. نحوه عملکرد پنجره دوجداره فولکس واگنی به گونه ای است که در دو جهت حول محور زیرین و ریلی حرکت می نماید. پروفیل یو پی وی سی مورد استفاده در این مدل همانند دیگر مدل‌های دیگر بوده اما یراق آلات آن نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌تر است. پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست به دلیل نوع یراق آلات خاص خود، مصارف خاصی هم دارد. اولین مسئله ‌ای که در خصوص این نوع خاص از یراق ‌آلات و دلیل استفاده از آنها باید مورد توجه قرار گیرد این است که، استفاده از یراق ‌آلات فولکس واگنی برای تسهیل در ساخت پنجره‌هایی که ابعاد عرض و ارتفاع بازشو آنها بزرگتر از حد معمول می باشد، مناسب است.

پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست

فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست به دلیل مزیت های متعددی که دارا می باشد افزایش یافته است که یکی از مزیت های بازشوی پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست این است که نسبت به مدل کشویی دارای فیتینگ بیشتری است و این قابلیت به این دلیل است که پنجره از چهارچوب خود کاملا جدا شده و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار میگیرد. تولید پروفیل پنجره دوجداره ویستابست با قیمت مناسب، فعالیت تخصصی و اصلی شرکت می باشد که در حال حاضر نیاز بازار داخلی در سطح تمامی استانها را با دارا بودن کارخانه ای با ۴۰ خط تولید برآورده می نماید. این شرکت سعی بر این دارد که پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست را با قیمت استاندارد و نصب با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.