قیمت پنجره upvc در کرج | نمایندگی پنجره کرج | دلوین

قیمت پنجره upvc در کرج | نمایندگی پنجره کرج | دلوین

قیمت پنجره upvc در کرج :همزمان با رشد جمعیت و شلوغی شهر ها افراد به فکر استفاده از پنجره دوجداره کردند این پنجره های از پروفیل ها یو پی وی سی
ساخته شدند که تحمل بالایی در برابر گرما و سرما و حرارت دارند. پروفیل یو پی وی سی هم در ایران و هم در خارج از کشور تولید می شود.
پروفیل های تولید داخل به قدری با کیفیت بوده که به کشور های دیگر صادر می شود. پنجره دوجداره یو پی وی سی در طرح ها و رنگ های
زیادی تولید می شود و از نظر کیفیت و کارایی در جایگاه بالایی قرار دارد همین دلیل سبب شده از پنجره دوجداره در بیشتر ساختمان ها استفاده شود.

قیمت پنجره upvc در کرج | نمایندگی پنجره کرج | دلوین

یکی از مهم ترین مشکلاتی که مشتریان در زمان خرید پنجره دوجداره دارند اختلاف قیمت و کیفیت پنجره دوجداره کرج می باشد.
ما در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی در ایران آشنا کنیم و در صورت خرید پنجره دوجداره
با مجموعه ما در تماس باشید فروش و قیمت پنجره دوجداره به دو روش انجام می شود.
روش اول محاسبه بر پایه اندازه طول پنجره: برای ساخت و تولید پنجره دوجداره نیاز به اندازه طول پروفیل مصرفی در پنجره می باشد.
روش دوم محاسبه بر پایه متر مربع پنجره و تمامی ملزومات مصرفی: برای محاسبه قیمت پنجره نیاز به پروفیل مصرفی نوع شیشه و یراق آلات داریم.

قیمت پنجره upvc کرج | تعمیر پنجره کرج | دلوین

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

معمولا دانستن قیمت پنجره دوجداره بسته به عواملی مانند مدل انتخابی پنجره دوجداره و نوع بازشو پنجره ، نوع پروفیل مصرفی در پنجره،
ابعاد و اندازه پنجره، کیفیت شیشه پنجره دوجداره، نوع یراق آلا مصرفی دوجداره، هزینه حمل و نصب پنجره است. مشتریان می توانند نسبت
به بودجه و سلیقه مدل پنجره خود را انتخاب کنند.
به کار گیری پروفیل گالوانیزه در درون پروفیل یو پی وی سی سبب بهبود کیفیت و مقاومت پنجره دوجداره ویستابست می شود. در ساختمان های بلند که نیروی باد چند برابر و در طبقات پایین که فشار چند برابر می باشد حتما باید از پروفیلی استفاده کرد که دارای گالوانیزه باشد تا در مقابل باد و فشار استقامت داشته باشد. یک سری از تولید کنندگان پنجره دوجداره یو پی وی سی با حذف عمدی گالوانیزه باعث کاهش قیمت پنجره دوجداره شدند که این امر موجب پایین آمدن سطح کیفیت پروفیل پنجره دوجداره می شود.

دلیل قیمت ارزان پنجره دوجداره یو پی وی سی

کیفیت مواد اولیه و جنس پروفیل از عوامل پایین آمدن قیمت پنجره می باشد. ساخت پروفیل از جنس pvc کیفیت را به حداقل رسانده باعث کاهش قیمت پنجره می شود. انتخاب طرح و مدل ساده پنجره دوجداره و اندازه و کوچکی پنجره عامل بعدی کاهش قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد.
باید خاطر نشان کرد چون بیشتر مواد اولیه جهت پروفیل پنجره یو پی وی سی و شیشه و یراق آلات از خارج وارد ایران می شوند به قیمت دلار بستگی دارند. به این ترتیب دلار و قیمت پنجره رابطه ی مستقیمی دارند. با توجه به بالا پایین رفتن قیمت دلار قیمت گذاری یک پنجره دوجداره یو پی وی سی کار اسانی نبوده و با نوسان همراه است. به همین دلیل مجموعه پنجره دلوین با توجه به قیمت دلار برای مشتریان پیش فاکتور صادر میکند. برای اطلاع از قیمت دقیق پنجره دوجداره یو پی وی سی با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نحو محاسبه هزینه تعویض پنجره آهنی به پنجره دوجداره یو پی وی سی

برای تعویض پنجره های قدیمی نیاز به جدا سازی پنجره از طریق فرز کاری می باشد. تعویض پنجره شامل هزینه هایی مانند تعداد پنجره های مصرفی دوجداره، استفاده از یراق آلات، نصب و اجرای پنجره و حمل نقل می باشد. برای اطلاع از قیمت تعویض پنجره با مجموعه پنجره دلوین تماس حاصل فرمایید. قیمت تمام شده پس از بازدید از پروژه اعلام می شود.

علت اختلاف قیمت پنجره های یو پی وی سی در بازار

یکی از مهم ترین دلیل اختلاف قیمت وجود گالوانیزه با چه ضخامتی در پروفیل مصرفی می باشد. هر شرکت و برند از متریال و مواد اولیه خاصی در تولید اجزای مختلف پنجره دوجداره خود استفاده می کند، جنس لاستیک های آب بندی و یراق الات مورد استفاده از دیگر عوامل اختلاف قیمت می باشد.

سخن آخر

مجموعه دلوین به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید پنجره های دوجداره یو پی وی سی به صورت قیمت مناسب این امکان را دارد تا از متریال های موجود در بازار استفاده نماید تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید . برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه به بخش تماس با شرکت مراجعه و با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید .