حفاظ پنجره دوجداره چیست | پنجره دلوین در کرج | دلوین

حفاظ پنجره دوجداره چیست | پنجره دلوین در کرج | دلوین

حفاظ پنجره دوجداره چیست: حفاظ پنجره مهم ترین عامل به وجود آورنده ایمنی و امنیت در ساختمان می باشد. تنوع حفاظ های پنجره دوجداره زیاد بوده تا انتخاب و خرید حفاظ اسان شود. حفاظ های پنجره دوجداره شامل حفاظ های آکاردئونی ، کلاسیک ،فانتزی و … هست که ما در این مقاله تمامی انواع حفاظ را به شما معرفی کرده تا شما بهترین مدل را انتخاب کنید.

حفاظ پنجره دوجداره چیست | پنجره دلوین در کرج | دلوین

عوامل انتخاب نوع حفاظ پنجره دوجداره

نمای ساختمان مهم ترین عامل انتخاب نوع حفاظ است. خیلی از حفاظ ها برای نمای بیرون عالی و خیلی دیگر مناسب نیستند. در گام بعدی باید سطح توقع از ایمن بودن حفاظ را بسنجید و مورد مناسبی انتخاب کنید و در نهایت سلیقه و بودجه شما در خرید مناسب حفاظ تاثیر گذار است.

انواع و اقسام حفاظ پنجره

حفاظ پنجره دوجداره آهنی ساده : همانطور که از اسم این حفاظ پیداست ظاهری ساده دارد و معمولا در اماکن عمومی و اداری استفاده میشود. با رنگ زدن به حفاظ ساده می توانید آن را متناسب با نمای ساختمان در بیاورید.
حفاظ پنجره دوجداره میله فلزی: حفاظ های فلزی نیز مانند حفاظ های ساده در ادارات و کارخانه ها و … به کار می روند و جز محبوب ترین حفاظ ها می باشند. اگر چشم انداز پنجره شما خوب است پیشنهاد ما استفاده از حفاظ فلزی یا ساده است تا جلوی ویو را نگیرد. برای پنجره های کوچک استفاده از این حفاظ توصیه می شود زیرا جلوی نور را نگرفته و به راحتی وارد خانه می شود.
حفاظ پنجره دوجداره آکاردئونی : ویژگی مثبت این مدل حفاظ ایمنی بالای حفاظ است. این حفاظ از طرح لوزی شکر و پرچ تشکیل شده که زیبایی خاصی دارد. از این نوع حفاظ برای درب ساختمان نیس استفاده می شود.
حفاظ شیشه ای بالکن : برای بالکن معمولا از حفاظ آهنی استفاده می شود چون علاه بر قیمت مناسب ایمنی و امنیت بالایی دارد. این حفاظ برای پنجره های بزرگ بهترین گزینه است.

پنجره دوجداره حفاظ دار

حفاظ پنجره دوجداره شکم دار

این نوع از حفاظ باعث شده در کنار پنجره فضای بیشتری ایجاد شود تا با گذاشتن گلدان هم پرورش گل در خانه های کوچک امکان پذیر باشد هم به زیبایی نمای ساختمان کمک زیادی کند.
حفاظ پنجره دوجداره کرکره ای: این نوع حفاظ به دلیل شیار های به هم پیوسته ضد گلوله و ضد اشتعال هستند و ایمنی فوق العاده بالایی دارند.
حفاظ پنجره دوجداره فانتزی : حفاظ های فانتزی نوع و طرح های زیادی دارند. مشتریان می توانند با تجه به نمای ساختمان و سلیقه هر نوعی از این حفاظ را انتخاب کنند. این حفاظ ها در دسته حفاظ های سفارشی قرار می گیرند که مشتری می تواند خود طرح را داده و سفارشی ساخته شود همچنین این حفاظ می تواند در طبقات بالا برای نصف پنجره نصب شود.

حفاظ پنجره دوجداره دارای آژیر

این مدل از حفاظ همانند حفاظ آهنی می باشد ولی جنس آن از آلومینیوم است. حفاظ آژیر دار دارای روکش است که رنگ روکش ها سفید و قهوه ای می باشد. این مدل سنسور های مغناطیسی دارد که در زمان حرکت حفاظ ها به صدا در می آید. شستشو این حفاظ به دلیل جابجایی راحت بسیار آسان می باشد.
حفاظ پنجره دوجداره مشبک سیمی : این حفاظ ها را می توان در اندازه های گوناگن سفارش دادو حفاظ مشبک سیمی از امنیت بالایی برخوردار می باشد. روی پنجره ها جوش داده می شود و در هر تلاقی نیز جوش ایجاد می شود تا ایمنی بالاتر رود. این حفاظ در رنگ های مشکی سفید خاکتری و آبی قابل سفارش است.
حفاظ پنجره دوجداره لوزی : این نمونه از حفاظ از جنس فلز بوده و و برای محافظ از به خطر افتادن کودکان و حیوانات استفاده می شود. محافظ لوزی باید از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار باشد.

حفاظ پنجره دوجداره ضد صرقت

در این مدل از حفاظ به محض جدا نمودن میله از حفاظ آژیر به صدا درآمده و برای مواقع ضروری مناسب هستند. این محافظ می تواند میله های آن به صورت عمودی یا افقی باشد و وقتی از بیرون تماشا میکنید این حفاظ قابل دیدن نیست.
در آخر باید خاطر نشان کرد حفاظ از اجزای مهم پنجره دوجداره می باشد که هم جنبه زیباییدارند هم امنیت. تنوع موجود در حفاظ ها باعث شده انتخاب مشکل شود. ما در این مقاله سعی کردیم شما را ب انواع حفاظ آشنا کرده تا بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

سخن آخر

مجموعه دلوین به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید حفاظ های پنجره دوجداره این امکان را دارد تا از بهترین متریال های موجود در بازار استفاده کند تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .