قیمت پنجره شیشه دوجداره مخصوص بالکن

شیشه دوجداره مخصوص بالکن

شیشه دو جداره ای که در درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی به کار میرود از دو لایه شیشه موازی به هم چسبیده شده تشکیل شده.پروفیل به کار رفته از جنس آلومینیوم است که داخلش از ماده رطوبت گیر پر شده است که بین دو لایه شیشه دو جداره یو پی وی سی قرار می گیرد.استفاده از پنجره با شیشه دوجداره یو پی وی سی مخصوص بالکن میتواند به شما عزیزان کمک بزرگی در جهت هدر رفتن انرژی و همینطور کاهش آلودگی صوتی کند.

قیمت پنجره شیشه دوجداره مخصوص بالکن

شیشه مخصوص بالکن
شیشه مخصوص بالکن

برای جلوگیری از انتقال سرما و گرما و همچنین ورود گرد و خاک وسر وصدا محیط خارجی به داخل باید فضای بین شیشه ها درب و  پنجره دو جداره یو پی وی سی را با ترکیبی از عایق صوتی و حرارتی پر کرد. عایق حرارتی و عایق صوتی از ویژگی های درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی نسبت به پنجره های معمولی آهنی و تک جداره است به این گونه که درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی به میزان قابل توجهی از هدر رفتن انرژی جلوگیری میکند و عایق حرارتی نیز هستند اما در پنجره های با شیشه تک جداره درزهای موجود در آن انرژی را هدر داده و هوای گرم از داخل به خارج هدر میرود.

قیمت پنجره شیشه دوجداره مخصوص بالکن

با بستن بالکن با پنجره شیشه دوجداره مخصوص بالکن می توانیم از این فضای آزاد بعنوان فضای الحاقی پوشیده شده برای کاربرد هایی مانند اتاق، گلخانه، انباری، مطبخ و قسمت چایخوری استفاده کنیم.یکی از مزیت های بستن بالکن با پنجره دوجداره، ایجاد بازشو های متنوع (پنجره دوجداره کشویی، دوحالته، فولکس واگنی و …) در کنار عایق بندی کامل است.

قیمت پنجره شیشه دوجداره مخصوص بالکن همانند قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی محاسبه می شود. برای این پنجره می توان از شیشه سه جداره، شیشه برفی و پنل نیز استفاده کرد.برای محاسبه قیمت پنجره شیشه دوجداره مخصوص بالکن، عرض و ارتفاع فضای موردنظر را به کارشناسان فروش ماندگار اعلام کنید تا در کوتاه ترین زمان، پیش فاکتور برای شما ارسال شود.