تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره اورتا

تعویض پنجره قدیمی

از آسانترین راه کارها برای بازسازی یا نوسازی ساختمان های مسکونی، تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره اورتا می باشد که بدون هیچ خرابی در منزل شما و در کوتاه ترین زمان ممکن، بیشترین اثر سودبخش را دارد. در تعویض پنجره قدیمی با پنجره دو جداره اورتا نیازی به تخلیه منزل نمی باشد و تنها با جابجایی وسایل از فاصله ۲ متری پنجره ها عملیات تعویض صورت میگیرد. چون ابعاد و طرح درب و پنجره ها سفارشی است، پنجره دوجداره جدید هیچگونه تغییری در شکل ظاهری تیپ پنجره ها رخ نمیدهد.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره اورتا

تعویض پنجره های قدیمی در شهریار
تعویض پنجره های قدیمی در شهریار

از دیگر برند های پنجره دوجداره،پنجره یو پی وی سی اورتا می باشد که دارای طرفداران زیادی در بازار است. استفاده از پروفیل دوجداره اورتا سبب شده است که به این نوع از پنجره دوجداره پنجره اورتا گفته شود

پروفیل دوجداره اورتا توسط متخصصین داخل کشور در  سال ۱۳۸۵ ساخته و روانه بازار شد این نوع از پروفیل با توجه به تخصص کاربران این شرکت به عنوان یکی از پروفیل های مناسب و با کیفیت برای ساخت درب و پنجره یو پی وی سی می باشد.بهتر است بدانید که شرکت ماندگار یکی از تیم های قوی در نصب و تعمیرات و تعویض پنجره دوجداره را دارد که با استفاده از تجربه تیمی و تخصصی که دارند میتواند این کار را به صورت عالی برای شما مشتریان عزیز انجام دهند. همچنین این شرکت تیم مجری ساخت انواع برند های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی نیز می باشد و تعویض پنجره قدیمی نمای ساختمان شما را بهم نمی ریزد.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره اورتا

مزایای تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره اورتا :

عایق قوی در برابر الودگی صوتی

جلوگیری از ورود گرد و غبار

جلوگیری از ورود رطوبت اب باران

صرفه جویی در مصرف انرژی

ظاهر متفاوت و عدم نیاز به رنگ امیزی

تنوع در حالت بازشو پنجره های یو پی وی سی