قیمت پنجره دوجداره هافمن کرج | تعمیر پنجره کرج | دلوین

قیمت پنجره دوجداره هافمن کرج | تعمیر پنجره کرج | دلوین

قیمت پنجره دوجداره هافمن کرج: پنجره دوجداره هافمن هم از نظر ظاهری خاص و هم از نظر کارایی عالی می باشد. قیمت پنجره دوجداره هافمن
به دلیل رقابت با دیگر برند ها قیمت مقرون به صرفه ای دارد. این پنجره با استفاده از تکنولوژی جدید و با کیفیت بالایی تولید می شود. با تهیه
و خرید پنجره دوجداره هافمن علاوه بر زیبایی به نما و دکور داخلی ساختمان، موجب کاهش مصرف انرژی و هزینه های آن خواهید داشت.

قیمت پنجره دوجداره هافمن کرج | تعمیر پنجره کرج | دلوین

برای خرید و استفاده از پنجره دوجداره هافمن با نازل ترین قیمت پیشنهاد ما خرید از مجموعه پنجره دلوین می باشد. این مجموعه از معتبر ترین
نمایندگان شرکت هافمن بوده که محصولات هافمن را با کیفیت بالا به دست مشتری می رساند. پنجره دوجداره هافمن از نظر پروفیل از جنس های
مختلفی تولید می شوند که پروفیل یو پی وی سی و پروفیل آلومینوم از نمونه پروفیل های هافمن است.

پروفیل کامپوزیت هافمن
پروفیل کامپوزیت هافمن

قیمت پروفیل پنجره دوجداره هافمن

تمامی پروفیل های ساخته شده در شرکت هافمن از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مهم ترین مزیت این پروفیل ها قیمت پایین آن ها است. پروفیل ها در اندازه و ضخامت گالوانیزه و نوع های گوناگونی ساخته می شوند که بر روی قیمت پنجره دوجداره موثر می باشد. پروفیل آلومینیوم از پروفیل یو پی وی سی گران تر می باشد و طبیعتا هرچه کیفیت پروفیل بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد. ضخامت گالوانیزه های موجود در پروفیل هافمن نیز در قیمت آن موثر می باشد. گالوانزه ضخیم تر باشد قیمت پروفیل بالا می رود. همین موضوع در اندازه پروفیل نیز صدق می کند.

قیمت شیشه پنجره دوجداره هافمن

قیمت پنجره دوجداره با توجه به نوع چند لایه بودن ان نیز متفاوت است. شیشه دوجداره از شیشه سه جداره به دلیل کم بودن یک لایه ارزان تر می باشد و عایق پایین تری دارد. جنس و نوع شیشه و طرح و رنگ آن نیز از عوامل موثر قیمت تعمیر  پنجره دوجداره هافمن می باشد. شیشه های با کیفیت تر نظیر سکوریت و لمینت در مقابل شیشه های ساده گران تر می باشند.

قیمت پنجره دوجداره هافمن از نظر طرح و رنگ

رنگ تمامی پروفیل های تولید شده به رنگ سفید است اگر بخواهیم رنگ آن را تغییر دهیم باید هزینه ی بیشتری بپردازیم چون پنجره در حالت سفارشی سازی قرار می گیرد. رنگ چوب ، شامپاینی ، مشکی از رنگ های پرفروش و قیمت بالایی هستند.

قیمت پنجره دوجداره هافمن از نظر مدل بازشو و یراق آلات

خب مسلما مدل های بازشو پنجره دوجداره در قیمت آن بی تاثیر نیست. مدل لولایی تک حالته که مانند پنجره های معمولی قدیمی می باشد قیمت مناسب تری دارد. پنجره های کشویی و فلوکس واگنی و دوحالته به علت یراق مصرفی پیچیده در آن قیمت بالایی دارند. یراق آلان نیز می توانند از کیفیت بالا یا پایین یا اینکه ساخت داخل باشند یا خارج بر روی قیمت نهایی پنجره تاثیر گذار باشند. یراق های مصرفی در انواع پنجره دوجداره وین تک با وجه به نوع کارایی آن در مدل ها و قیمت های مختلفی تولید می شوند.

قیمت پنجره دوجداره هافمن از نظر حمل و نقل و نصب پنجره

بعد از بررسی تمامی اجزای قیمت پنجره دوجداره باید در نهایت هزینه حمل و هزینه نصب را به قیمت پنجره اضافه کنید. هزینه حمل و نقل به عهده مشتری می باشد و مسلما هرچه راه طولانی تر باشد هزینه حمل بیشتر می شد. توصیه می کنیم پنجره دوجداره هافمن را از نمایندگی استان خود تهیه کنید تا در هزینه حمل صرفه جویی کنید. هزینه ی نصب و دستمزد نصاب پنجره به تعداد پنجره و نوع پنجره و یراق الاتی که استفاده میکند بستگی دارد. لازم به ذکر است برای اطلاع از قیمت دقیق پنجره دوجداره هافمن با شرکت پنجره دلوین در تماس باشید و از قیمت نصب و حمل و نقل پنجره نیز مطلع شوید.

سخن پایانی

شرکت دلوین با توجه به سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید پنجره دوجداره هافمن ، این قابلیت را دارد تا از بهترین متریال موجود با نازلترین قیمت استفاده کرده تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان ، به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید .