قیمت شیشه دکوراتیو پنجره دوجداره | بازسازی پنجره | دلوین

قیمت شیشه دکوراتیو پنجره دوجداره | بازسازی پنجره | دلوین

قیمت شیشه دکوراتیو پنجره دوجداره: شیشه های دکوراتیو برای طراحی دکوراسیون های داخلی و فضای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. شیشه دکوراتیو در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که هر کداک روشی جداگانه دارند. شیشه دکوراتیو انواع مختلفی دارد که می توان به شیشه رنگی ، شیشه چاپ دار، شیشه سند بلاست ، شیشه مات ، شیشه طرح شکسته و … اشاره کرد. طراحان و مشتریان می توانند با توجه به فضایی که می خواهند ازشیشه دکوراتیو استفاده کنند مدل آن را انتخاب کرده تا دکور محیط از حالت یکنواختی خارج شود.

قیمت شیشه دکوراتیو پنجره دوجداره | بازسازی پنجره | دلوین

رنگ در شیشه دکوراتیو از تنوع زیادی برخوردار است که روی انواع ضخامت های شیشه می توان آن را اجرا کرد. شیشه دکوراتیو قابلیت دارد که طرح انتخابی را با چند رنگ تولید کرد. استفاده از شیشه دکوراتیو در ساختمان های کوچک با استفاده از رفلکس نور موجب بزرگتر نشان دادن ساختمان می شود.

قیمت دکوراتیو شیشه دوجداره

قیمت این شیشه به عوامل گوناگونی بستگی دارد که مهم ترین آن انتخاب طرح شیشه و ابعاد شیشه می باشد. این شیشه به ضخامت آن و چند جداره بودن شیشه نیز وابسته است. شیشه دکوراتیو معمولا چند برابر قیمت شیشه های معمولی هستند. ما در ادامه قصد داریم شما را با انواع طرح شیشه دکوراتیو آشنا کرده تا شما با به دست آوردن اطلاعات بهترین و مناسب ترین طرح را انتخاب کنید. شما می توانید با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه پنجره دلوین ارتباط برقرار کرده و طرح درخواستی را با توجه به اندازه شیشه از قیمت به روز آن مطلع شوید.

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه دکوراتیو لاکوبل از رنگ های متفاوتی ساخته می شود که در دکوراسیون های داخلی و خارجی بیشتر از آن استفاده می شود.
رنگی لاکوبل را در آشپزخانه ها، سرویس ها و حمام ها ، پارتیشن ها و روی میز استفاده می کنند.  لاکوبل علاوه بر مدرنیته کردن می تواند فضا را بزرگتر نشان دهد.

شیشه دوجداره رفلکس چیست؟
شیشه دوجداره رفلکس چیست؟

شیشه سند بلاست

این نوع شیشه از پرتاب شدید ماسه وشن به وسیله دستگاه مخصوص روی شیشه ایجاد می شود. برای سند بلاست کردن احتیاجی به شیشه خاصی نمی باشد و روی هر شیشه می توان ان را ایجاد کرد. در این روش می توان طرح مورد نظر را به دستگاه داده و دستگاه با استفاده از شن و ماسه همان طرح را روی شیشه به صورت مات پیاده می کند. از شیشه سند بلاست می توان در شرکت ها و کارخانه ها با سند بلاست کردن طرح لوگو آن استفاده کرد.

شیشه طرح شکسته

شیشه دکوراتیو طرح شکسته دارای مقاومت بالایی می باشد بر خلاف ظاهری که دارد. این شیشه می تواند جاگزین خوبی بجای سنگ در پله ها باشد. ظاهر شکسته ای که این شیشه دارد می تواند به زیباسازی محیط کمک کند.

شیشه فوتو لمینیت

فوتو لمینیت به معنی اجرای طرح روی شیشه است. برای این اجرا می توان از پارچه یا طلق استفاده کرد. برای تولید شیشه فوتو لمینیت باید طرح مورد نظر روی طلق چاپ شده و این طلق بین دو شیشه لمینیت شود. این طلق در برابر حرارت و رطوبت مقاوم بوده و از چسبندگی ویژه ای برخوردار است.

شیشه مات

این شیشه با استفاده از اسید و دستگاه مخصوص مات می شود. شیشه مات نور را انتقال نمی دهد و هیچ لکی را مشخص نمی کند.شیشه مات را می توان در هر اندازه و هر طرحی برش داد و در حمام ها و سرویس ها و جداسازی سالن از آن استفاده کرد.

شیشه چاپدار

این شیشه نوعی شیشه رنگی و غیر شفاف می باشد که پشت آن مشخص نیست. از این شیشه می توان شیشه تک جداره دوجداره و شیشه لمینیت تولید کرد. و برای پوشاندن فضا در اتاق و فروشگاه ها و دیوارهای شیشه ای بسیار مناسب است.

شیشه لمینیت

شیشه لمینیت از دو یا چند لایه شیشه روی هم تشکیل شده که با یک لایه رزین پوشانده می شود. این شیشه از مقومت خاصی برخوردار می باشد و ضد ضربه است. از این شیشه در شیشه های ماشین و نمای ساختمان ها استفاده می شود.

سخن آخر

مجموعه دلوین ، به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید شیشه دوجداره دکوراتیو ، این امکان را دارد تا از بهترین و مواد اولیه و بهترین متریال با نازل ترین قیمت موجود در بازار استفاده نماید تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید ، برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان مجموعه دلوین ، به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید . اعتماد شما ، اعتبار ماست .