قیمت تعویض پنجره آهنی با upvc مخصوص جکوزی کرج

تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب

قیمت تعویض پنجره آهنی با upvc مخصوص جکوزی کرج: یکی از مسائلی که امروزه در استخر و جکوزی بسیار به آن توجه می شود تعویض پنجره آهنی با پنجره دوجداره upvc است. اما باید بدانیم اهمیت این قضیه چیست و چه کاربردی دارد؟در حال حاضر پايان پذير بودن منابع انرژی باعث شده که صرفه جویی در مصرف منابع انرژی بشدت مورد توجه برنامه ريزان اقتصادی  در کرج قرار گیرد ، لذا توسعه صنايع مختلف و شکل گيری فناوری های جديد، همواره با هدف جلوگیری از اتلاف انرژی همراه خواهد بود ، از آنجا که عدم توجه به مصرف صحیح منابع تبعات فراوانی به همراه دارد و رشد و توسعه کشور را با مشکلات فراوان مواجه خواهد کرد ، باید بهینه سازی و صرفه جویی در همه ی حوزه های تولیدی مورد توجه قرار گیرد.

قیمت تعویض پنجره آهنی با upvc مخصوص جکوزی کرج

در همین راستا ، صنعت ساختمان کشور با سهمی در حدود ۳۵درصدی از مصرف ساليانه کل انرژی کشور ، موظف است در جهت دستیابیبه بالاترین مزان کاهش مصرف سوخت و بهينه سازی منابع انرژی تمام تلاش خود را انجام دهد ، در همین راستا ، با توجه به افزایش چشمگیر  تعرفه ی گاز و برق و افزایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی ، تعویض پنجره های قدیمی تک جداره یا دو جداره آهنی و یا آلومینیومی با پنجره های دوجداره یو پی وی سی ، تاثیر بسزایی در صرفه جویی منایع انرژی خواهد داشت .

تعویض پنجره های آهنی با پنجره UPVC

در اکثر موارد جهت تعویض پنجره های آهنی با پنجره های upvc یو پی وی سی نیازی به تخریب ، آهنکشی و آهنگری وجود ندارد ، از این رو ، در مواردی که سطح مقطع پروفیل های پنجره قدیمی ۶ سانتیمتر یا بیشتر باشد از پروفیل های معمولی نوساز و در مواردی که سطح مقطع پروفیل پنجره قدیمی کمتر از ۶ سانتیمتر باشند از پروفیل بازسازی و یا لبه دار برای فرم پنجره های جدید استفاده می گردد که از این طریق پنجره به طور بسیار مناسبی تعویض خواهد شد . یکی از خدمات ما خرید توری درب آهنی در کرج میباشد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت تعویض پنجره آهنی با پنجره UPVC

از آنجا که به کار گیری پروفیل های بازسازی در پنجره های آهنی و قدیمی نیازی به تخریب ندارد ، لذا به راحتی روی فرم پنجره آهنی و یا آلومینیومی سوار شده و نمای پنجره را تحت پوشش قرار خواهد گرفت . نصب پنجره های upvc به راحتی ، به سهولت و در زمان کوتاه انجام شده و آماده استفاده می شوند .

تعویض پنجره های منازل خانگی صنعتی
تعویض پنجره های منازل خانگی صنعتی

قیمت تعویض پنجره آهنی با upvc مخصوص جکوزی

در رابطه با قیمت تعویض پنجره آهنی با پنجره upvc درکرج  می توان عنوان نمود که در مورد چنین پنجره هایی هزینه های جانبی نظیر ؛ فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها پس از بازدید از پنجره محاسبه می شود که در این میان ، ۱۰ درصد از کل پروژه  ، به هزینه نصب اختصاص دارد و ۵ درصد نیز هزینه مواد مصرفی برای نصب و ۵ درصد دیگر نیز هزینه فرزکاری می باشد که جمعا هزینه نصب و دمونتاژ ۲۰ درصد کل کار محاسبه می شود ، از سوی دیگر ، در صورت جابجایی در طبقات اگر به بالابر و یا نیروی انسانی نیاز باشد ، معادل ۵ درصد دیگر به هزینه نصب اضافه میگردد که مجموعا ۲۵ درصد خواهد شد .