خرید یراق آلات پنجره ۲ جداره تاشو در کرج

یراق آلات روتو

خرید یراق آلات پنجره ۲ جداره تاشو در کرج: با توجه به نوع یراق آلاتی که در درب و پنجره های ۲ جداره بکار می رود ، انواع مختلف بازشو قابل ساخت میباشد. یکی از انواع بازشوها آکاردئونی یا پنجره تاشو میباشد. این بازشو به صورت آکاردئون جمع شده و در یک کنار قرار می گیرد . در پنجره ها و دربهای ۲جداره با عرض بیش از سه متر یا در پارتیشین هایی که یک فضا را به طور موقت از فضای دیگر جدا کرده و لزوما باید در بعضی مواقع به طور کلی جمع شوند کاربرد دارد . پروفیل و یراق آن متفاوت و از انواع دیگر پنجره ها گران تر است .

خرید یراق آلات پنجره ۲ جداره تاشو در کرج

پنجره‌‌های ۲ جداره ای که به‌صورت تاشو، باز می‌‌شوند را پنجره‌‌های تاشو می‌نامند. این روش ساخت برای پنجره‌‌هایی که ارتفاع آن‌‌ها بیش از ۳ متر است استفاده میشوند و برای استفاده بهینه از فضا از آن بهره می‌برند. یراق پنجره‌‌های آکاردئونی جزو گران‌‌ترین یراق‌آلات موجود هستند.

ویژگی‌‌های یراق‌آلات پنجره‌‌های ۲ جداره (UPVC)

یراق‌آلات پنجره‌‌های ۲ جداره باید دارای ویژگی‌‌هایی باشند تا نه‌تنها در عایق بودن این پنجره‌‌ها خللی ایجاد نکنند بلکه درصد خطاهای این پنجره‌‌ها را پوشش دهند. در زیر به بیان چند نمونه از ویژگی‌‌های اساسی پنجره‌‌های دوجداره خواهیم پرداخت.

دستگیره- یراق آلات
دستگیره- یراق آلات

خرید یراق آلات پنجره ۲ جداره تاشو

۱ – تحمل وزن لنگه بازشو، شیشه و سایر تجهیزات پنجره‌‌های ۲ جداره

به دلیل اینکه این نوع از پنجره‌‌های در اندازه‌‌های مختلفی ساخته می‌‌شوند، وزن هر لنگه بازشو متفاوت خواهد بود. اگر از یراق‌آلات مناسبی در این پنجره‌‌ها استفاده نشود ممکن است مشکلاتی در هنگام باز و بسته شدن آن‌‌ها پیش بیاید.

 ۲ – عایق‌‌بندی کامل پنجره ۲ جداره

امروزه شهر‌‌ها پر از گردوغبار و آلودگی هستند و برای جلوگیری از آن‌‌ها از پنجره‌‌های ۲ جداره استفاده می‌کنند. باید دقت بسیاری در نصب یراق‌آلات پنجره به خرج داد. اگر این عمل به‌خوبی صورت نگیرد، بین لاستیک عایق‌‌بندی و یراق‌آلات فاصله ایجاد می‌‌شود که این امر ورود گردوغبار و آلودگی به درون خانه را به همراه دارد.

۳ – کمک به ایمنی و ضد سرقت بودن پنجره‌‌های ۲ جداره

یکی از فاکتور‌‌هایی که همواره موردتوجه انسان قرار می‌‌گیرد، ایمنی یک وسیله است؛ یراق پنجره‌‌های دوجداره نیز از این موضوع مستثنا نیست. باید در ساخت پنجره‌‌ها از یراقی استفاده شود که امنیت آن‌‌ها و همچنین ضد سرقت بودنشان را تا حد زیادی تضمین کند. به‌طور نمونه بهره‌‌گیری از قفل‌‌های قارچی درگیری قفل‌‌ها را به همراه دارد که این امر سبب جلوگیری از ورود غیرمجاز به درون منزل خواهد شد.

۴ – مقاومت یراق در برابر خوردگی (زنگ‌زدگی) و شرایط آب و هوایی مختلف

هر شهر از شرایط آب و هوایی مختص به خود برخوردار است. به‌طور مثال در شهرهای شمالی ایران رطوبت و بارندگی بسیار بالا بوده و در شهرهای جنوبی عکس آن است. باید برای نصب یراق‌آلات به شرایط آب و هوایی آن منطقه نیز توجه کرد تا مقاومتشان در برابر شرایط بد آب و هوایی بیشتر شود.