فروش یراق آلات درب و پنجره upvc

بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی ماندگار

فروش یراق آلات درب و پنجره upvc

یراق آلات از مهم ترین اجزای درب و پنجره های دوجداره upvc محسوب می گردد چرا که در میزان آب بندی, عایق بندی, نحوه عملکرد و ماندگاری آن ها تاثیر بسزایی دارد. شرکت پنجره ماندگار در کرج به فروش انواع یراق آلات درب و پنجره upvc از جمله روتو ROTO, جیو GU و VHS می پردازد. توجه داشته باشید از آنجایی که هر درب و پنجره upvc با درخواست مشتریان در ابعاد سفارشی تولید می گردد، قطعاً اندازه بازشو ها یکسان نبوده و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به نوع پروفیل upvc, شیشه دوجداره و یا سه جداره آن متفاوت است در نتیجه می بایست از بهترین یراق آلات برای هر پنجره استفاده شود تا قادر به تحمل وزن وارده باشد و با گذشت زمان عملکرد درب و پنجره upvc دچار مشکل نگردد.

انواع یراق آلات درب و پنجره upvc

یراق آلات روتو ROTO آلمان
شرکت روتو ROTO آلمان با بیش از ۷۵ سال سابقه در زمینه یراق آلات درب و پنجره upvc به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده یراق آلات در سطح جهان شناخته شده است. یراق آلات تولید شده توسط این شرکت قبل از فروش باید تمامی تست های مقاومت در برابر زنگ زدگی, تست نمک و مقاومت در برابر آب را به بهترین نحو ممکن پشت سر بگذارند.

یراق آلات روتو ROTO

یراق آلات جیو GU آلمان
گروه Gretsch-Unitas که به صورت مخفف به نام GU شناخته می شود متشکل از بیش از ۵۰ کارخانه و شرکت در ۳۵ کشور مختلف می باشد. همراه با برندهای جهانی نظیر GU (سیستم های معماری)، BKS, Ferco (سیستمهای معماری) نه تنها برای توسعه محصولات واحدهای خود تلاش می کنیم ، بلکه راه حل های منحصر بفرد برای پروژه های بزرگ ، همراه با معماران، برنامه ریزان، و تولید کنندگان را نیز ارئه می دهیم. از مهم ترین مزایای فروش یراق آلات درب و پنجره upvc برند GU می توان آبندی و عایق کاری عالی, قیمت مناسب و بهینه برای مصرف کنندگان و استفاده راحت و آسان را نام برد.

یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc

یراق آلات VHS ترکیه
شرکت VHS ترکیه از سال ۱۹۹۷ کار خود را با تولید و فروش یراق آلات درب و پنجره upvc آغاز نمود. با گسترش صنعت پنجره دوجداره یو پی وی سی تولیدات این شرکت گسترش یافت به طوری که امروزه انواع یراق های دوحالته، دستگیره دوطرفه، قفل، بارل و موارد مشابه را با استاندارد های روز جهان تولید می نماید.