درب و پنجره دوجداره وین تک کشویی

درب و پنجره دوجداره وین تک کشویی

درب و پنجره دوجداره وین تک کشویی

از سری محصولات اختصاصی شرکت وین تک می توان پروفیل سری W260 که برای درب و پنجره دوجداره کشویی استفاده می گردد را نام برد. سری درب و پنجره دوجداره وین تک کشویی دارای دو نوع پروفیل upvc تک ریل و دو ریل می باشد که امکان نصب زوارهای شیشه با ضخامت ۴ و ۲۰ میلیمتر و لاستیک درزبندی برای هر دو نوع پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک کشویی وجود دارد.

پنجره دوجداره upvc کشویی

پروفیل کشویی شرکت وین تک WINTECH مانند دیگر محصولات این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه یو پی وی سی اروپایی به رنگ سفید و دیگر رنگ های سفارشی با شفافیت بالا تولید می شوند. توجه داشته باشید که قیمت درب و پنجره دوجداره وین تک کشویی تک ریل نسبت به جفت ریل بالاتر است و در پروژه های تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب، بدلیل پهنای این پروفیل استفاده از آن به احتمال ۹۰ درصد امکانپذیر نمی باشد.

پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک کشویی- تک ریل

 درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج تک ریل W260 single Rail لنگه کشویی بر روی ریل جلویی قرار می گیرد و تنها این لنگه توانایی حرکت روی ریل را دارد. عرض ۱۰۷ میلیمتری (پهنای بیشتر نسبت به بقیه پروفیل ها)، ارتفاع بیشتر و داشتن ظاهری زیبا این نوع درب و پنجره دوجداره کشویی وین تک را گزینه مناسبی برای استفاده در پروژه های لوکس، هتل ها و شهرک های ویلایی کرده است. همانند پنجره وین تک جفت ریل، این پروفیل نیز نسبت به پروفیل فریم مورد استفاده در بازشوی تک حالته و دوحالته از قیمت بیشتری برخوردار است و دلیل این افزایش قیمت استفاده از مواد اولیه بیشتر برای ساخت این نوع پروفیل می باشد.

پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک کشویی- تک ریل

مشخصات پروفیل سری W260 تک ریل

• استفاده از لاستیک های آب بندی و نوار مویی یا پرزگیر برای عایق بندی بیشتر
• تولید پروفیل وین تک در طرح های لمینت مانند طرح چوب بلوطی روشن، بلوطی تیره و کاکائو براون
• عایق بندی مناسب نسبت به پنجره های قدیمی آهنی و آلومینیوم کشویی
• قابلیت استفاده شیشه دوجداره، تک جداره و شیشه سه جداره

پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک کشویی – دوریل

از دیگر سری پروفیل های درب و پنجره دوجداره وین تک، سری کشویی W260 Double Rail می باشد که بصورت دو ریل بوده و به حالت کشویی باز و بسته می شود. بدلیل کشویی بودن این نوع پنجره، در گذشته بیشترین تقاضای بازار فروش درب و پنجره یو پی وی سی را در اختیار داشته است اما در حال حاضر بعلت عایق بندی کمتر و قیمت بیشتر نسبت به دیگر بازشوها از تقاضای بسیار کمتری برخوردار می باشد و دلیل این افزایش قیمت بزرگتر بودن پروفیل upvc فریم این پنجره است.

پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک کشویی - دوریل

مشخصات پروفیل سری W260 جفت ریل

• استفاده از لاستیک های آب بندی و نوار مویی یا پرزگیر برای عایق بندی بیشتر
• طرح های متنوع لمینت مانند طرح چوب بلوطی روشن، بلوطی تیره و کاکائو براون
• باز شدن هر دولنگه کشویی
• عایق بندی مناسب نسبت به پنجره های آهنی و آلومینیوم کشویی