فروش توری کشویی پنجره دو حالته کرج

بهترین نوع توری منازل در ایران

فروش توری کشویی پنجره دو حالته کرج : برای ورود هوای تازه به منزل ممکن است بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره ها را باز بگذاریم و از استشمام هوای تازه لذت ببریم،اما در فصل های گرم سال اغلب وجود حشرات و گرد و غبار مشکل ساز میشود. که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میشود. در این مواقع توری کشویی راه حل مشکل است که جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است. این توری ها علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میشود و در برابرنورخورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است. شما میتوانید برای خرید توری کشویی در کرج با مجموعه دلوین تماس بگیرید.

فروش توری کشویی پنجره دو حالته کرج

توری کشویی پنجره upvc با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری پلیسه ای در کرج  در بازار موجود میباشد، این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز گفته میشود. توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.

توری های پلیسه زمانی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار می گیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمی کنند و در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های کشویی برای تمام پنجره ها از جمله پنجره دو حالته قابل نصب می باشد و بخاطر آسانی و راحتی در نصب زبان زد هستند.

فروش توری کشویی پنجره دو حالته

توری درب و پنجره در کرج از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبارو آنتی باکتریال می باشد و دید به بیرون را چندان کاهش نمی دهند. این نوع توری کشویی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است.ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،جلوی دید و نور را هم نمی گیرد. قاب توری های پنجره upvc یا با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد.که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند.

مزایا و ویژگی های توری کشویی 

طراحی منحصر بفرد توری متحرک برای درب و پنجره و مناسب برای کلیه مصارف مسکونی و تجاری

مزایا و ویژگی های توری کشویی 
مزایا و ویژگی های توری کشویی
  • مناسب برای پنجرهای آلومینیوم و چوبی و آهنی
  • قابلیت جدا شدن توری از قاب جهت شست و شو و شست و شوی آسان با آب
  • دارای ویژگی رنگ ثابت
  • دارای ویژگی ضد گرد و غبار
  • مقاوم در برابر آب
  • نصب آسان و ایمن برای تمام ساختمان های اداری و مسکونی
  • مناسب برای محافظت محیطهای بیرونی در بالکنها و ترسها در برابر حشرا
  • باز و بسته شدن آسان
  • قابلیت نصب از هر دو طرف داخل و خارج محیط

شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در کرج و توری کشویی با شرکت دلوین تماس بگیرید.