تعویض پنجره upvc وین تک کمانی کرج

پنجره هلالی

تعویض پنجره upvc وین تک کمانی کرج : پنجره های کمانی upvc وین تک، آمیزه ای از معماری سنتی و مدرن اپارتمان ها و ساختمان ها ویلا ها را به نمایش می گذارند زیرا از گذشته طرح های کمانی و قوس دار مورد پسند ایرانیان بوده است. و امروزه هم شکل قوس دار پنجره موجب می شود که بتوان اشکال مختلفی را در شکل پنجره ها بوجود آورد که جذابیت خاصی به ساختمان ها می دهد پنجره های قوس دار بلند (پنجره های لولایی) و بسیارعریض(پنجره های سایبانی) نیز وجود دارد که سبب ورود نور بیشتر و تهویه مناسب تر در ساختمان می شود. علاوه بر پنجره ها می توان درب های بالکن و یا درب های ورودی مجتمع را نیز به شکل کمانی طراحی کرد بنابراین پنجره های قوس دار در ابعاد و اشکال مختلف قابل سفارش و نصب هستند.

تعویض پنجره upvc وین تک کمانی کرج:

یکی از شاخص‌ترین خصوصیات پروفیل‌های دوجداره یو پی وی سی قابلیت شکل‌ پذیری و امکان ساخت اشکال هندسی بصورت هلالی، مثلثی، ذوزنقه، دایره، بیضی وغیره

پنجره هلالی
پنجره هلالی

… با تنوع نامحدود است. مکانیزم عمل به این صورت است که ابتدا با روش‌های هندسی دقیق قوس پنجره مورد نظر محاسبه و میز خم طبق اندازه‌های محاسبه شده تنظیم می شود و سپس پروفیل های  پنجره دوجداره upvc وین تک کمانی جهت تغییر شکل در دستگاه مخصوص این کار (کوره بخار) در دمایی حدود ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد در مدت زمان‌های مختلف که بستگی به نوع پروفیل دارد و حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه نگهداری می‌شود تا شرایط لازم جهت شکل‌ دهی به پروفیل فراهم آید. بعداز زمان مشخص شده و انعطاف پذیر شدن پروفیل آن را از دستگاه خارج کرده و بر روی شابلون قرار میگیرد تا دقیقا شکل و فرم مورد نظر بدست اید.
طراحی دقیق درب و پنجره مستلزم اندازه گیری دقیق و بدون خطا می باشد. از این رو مرحله اندازه گیری به وسیله متر لیزری توسط پرسنل آموزش دیده و در نهایت دقت و ریز بینی انجام میشود. تولید پنجره هایی با داشتن چند ضلع بصورت هلالی در چند بخش نیاز به تجربه و دانش فنی میباشد چرا که زیبایی این پنجره ها بستگی به زیبایی هلال آنها دارد . در غیر اینصورت فرم کلی پنجره ها بهم ریخته وپس از نصب نیز نمیتواند کارایی و زیبایی خوبی داشته باشد.
الگوبرداری صحیح ، زاویه بندی مناسب ، تولید و اسمبل پنجره با کمان یا زاویه مربوطه و نهایتا نصب دقیق در محل و آبندی استاندارد مراحلی است که میبایست بصورت کاملا دقیق صورت گیرد . نتیجه ی یک طراحی خوب، محاسبه قیمت مناسب و کاهش ضایعات و بهینه کردن محصول، در نهایت منجر به کاهش قیمت تمام شده درب و پنجره دو جداره می باشد که این امر به نفع خریداران نیز می باشد به عبارتی هم محصولی با کیفیت بالا و هم قیمت مناسب خریداری میکنند.
تعداد کارخانه هایی که بتوانند فرمهای هندسی و هلالی یو پی وی سی را تولید نمایند محدود است .چرا که این امر علاوه بر امکانات و ماشین آلات بخصوص نیاز به دانش فنی بالایی داشته و هر واحد تولیدی از این دانش برخوردار نمیباشد.

تعویض پنجره upvc وین تک کمانی :

خم کردن پنجره upvc وین تک به همان صورتی که هست به وسیله دستگاه های کاملا اتوماتیک که این روش پر هزینه بوده و درزگیری و عایق پنجره دو جداره پایین است.
حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر می‌شود یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و در زیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزیت این روش قیمت مناسب تر و درزگیری و عایق مطمئن تر می باشد .