شیشه پنجره وین تک ۲ ۳ جداره کرج

انواع شیشه سه جداره

چرا از گاز آرگون در شیشه پنجره وین تک ۲ ۳ جداره استفاده مي كنيم؟ استفاده از گاز آرگون در شیشه پنجره داراي مزاياي بسيار زيادي است. آرگون گازي نجيب است. بدين معني كه با هيچ ماده اي تركيب شيميايي به وجود نمي آورد. آرگون، گازي بدون بو، مزه و غير آتش زا است. آرگون علاوه بر كاهش رسانايي گرمايي بين دو شيشه پنجره ۲ ۳جداره، از اتلاف گرمايي بيشتر جلوگيري مي كند. علاوه بر اين تهيه آرگون آسان و ارزان است. بنابراين مي توان به صورت گسترده و صنعتي از آن استفاده كرد.مي دانيم كه غلظت گاز درون شیشه پنجره ها بايد بيش از ۹۰ درصد باشد.

شیشه پنجره وین تک ۲ ۳ جداره کرج

کیفیت شیشه پنجره وین تک ۲ ۳ جداره از آرگون پر شده باشد تا زماني كه غلظت گاز آرگون به ۷۵ درصد نرسد تغييري نخواهد كرد. بنابراين شیشه پنجره وین تک كه با گاز آرگون پر شده باشد حداقل ۲۰ سال رسانايي عالي خواهد داشت. استفاده از شيشه هاي دو جداره به دليل حفظ انرژي حرارتي – برودتي و کاهش آلودگي صوتي در پنجره ساختمانها , بيمارستان ها ، کتابخانه ها ، موزهها ، و ساختمانهاي حاشيه خيابان هاي پر تردد کار برد وسيع دارند .

انواع شیشه پنجره وین تک ۲ ۳ جداره دوجداره در کرج

شیشه پنجره وین تک دو سه جداره ساده: این نوع شیشه از دو جداره شیشه فلوت ساده تشکیل شده است .

شیشه پنجره وین تک دو سه جداره رنگی : این نوع شیشه از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تشکیل شده است .

شیشه دوجداره رنگی
شیشه دوجداره رنگی

شیشه پنجره وین تک دو سه جداره رفلکس : این نوع شیشه دو جداره از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد . شیشه های رفلکس از عبور نور شدید خورشید به شدت جلوگیری می کنند ولی ایراد آنها این است که داخل ساختمان را تاریک کرده و در شب داخل ساختمان نمایان است .

شیشه پنجره وین تک دو سه جداره سکوریت : شیشه های سکوریت برای محل های پرخطر و پر تردد در نظر گرفته می شود . شیشه سکوریت در هنگام شکستن کاملاً خرد شده و باعث ایجاد تیکه های بزرگ و خطرناک شیشه نمی گردد .شیشه های جانبی خودروها از نوع سکوریت است .

شیشه پنجره وین تک دو سه جداره لمینت : شیشه های لمینت معمولاً در کارخانه تولید شیشه از دوجداره شیشه ساده به ضخامت ۳ میلی متر و یک لایه رزین در وسط آنها تشکیل شده است . شیشه لمینت در موقع برخورد مانع سخت به آنها خرد نشده و تنها ترک بر می دارد . شیشه های جلو و عقب خودروها از نوع لمینت است .

شیشه پنجره وین تک دو سه جداره مشجر : شیشه مشجر یا یرفی شیشه های هستن که سطح انها کاملا پوشیده و مات هستن نور از انها عبور کرده ولی دید ندارد.

شیشه های پنجره وین تک دو سه جداره محدب و ویترینی : شیشه محدب یا شیشه خم و یا ویترینی با دستگاه هی مخصوص خم شده و برای نماهای با این منظور استفاده میشوند

شیشه پنجره وین تک دو سه جداره سند بلاست : شیشه های طرح داری هستن که سطح انها با لایه برداری توسط ماشین های سندپلاست مات شده و برای اعمال انواع طرح ، لگو ، چاپ  و فونت روی شیشه استفاده میگردند