سفارش پنجره وین تک یو پی وی سی کرج

درب پنجره دوجداره وین تک

سفارش تمامی پنجره های وین تک یو پی وی سی در شرکت پنجره ماندگار با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و جهت کنترل و حفظ کیفیت سفارش انواع پنجره های وین تک یو پی وی سی در کلیه واحدهای تولیدی در تمام کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود دارد و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد. پنجره های یو پی وی سی تولید شده در کارخانه وین تک کرج با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور طراحی و ساخته شده است تا از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشند.

سفارش پنجره وین تک یو پی وی سی کرج

مزایای سفارش پنجره وین تک یو پی وی سی :
کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
غیر قابل اشتعال در آتش سوزی
قابلیت نصب انواع یراق آلات یو پی وی سی
امکان تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های وین تک یو پی وی سی در حداقل زمان ممکن و کمترین تخریب

شرکت پنجره وین تک
شرکت پنجره وین تک

سفارش پنجره وین تک یو پی وی سی کرج

پروفیل یو پی وی سی گالوانيزه مورد استفاده در پنجره وین تک یو پی وی سی تعيين ‌کننده کيفيت و استحکام این نوع از پنجره ها می باشد. ازمعيار‌هاي سنجش گالوانيزه در هنگام سفارش پنجره وین تک یو پی وی سی مواردي از جمله ضخامت، وزن و شکل گالوانيزه است. باید توجه داشته باشید ضخامت گالوانیزه داخل پروفیل یو پی‌ وی‌ سی وین تک بر اساس نوع فشاری که بر روی پنجره ها وارد می‌شود تغییر می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت که استفاده از پروفیل تقویتی گالوانیزه در پنجره وین تک یو پی وی سی در کرج به دلایل زیر است:
– مقاومت در برابر بادهای شدید
– کمک به عدم تغییر شکل پروفیل در اثر گرما
– نصب و کارکرد صحیح یراق‌آلات مورد استفاده در انواع پنجره وین تک یو پی وی سی

در هنگام سفارش پنجره وین تک یو پی وی سی و تعیین قیمت نهایی باید دقیقاً نوع شیشه و ضخامت لایه‌های شیشه مشخص گردد. شیشه‌های دوجداره استاندارد و با کیفیت پنجره وین تک یو پی وی سی باعث کاهش اتلاف انرژی، کاهش آلودگی صوتی، جلوگیری از نمزدگی شیشه می‌شوند .